432 هرتز

با کی ازدواج میکردم؟!

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۵۳ ب.ظ

الآن عکس یه دستی رو دیدم که لاک فیروزه ای زده بود ، دلم خواست دختر باشم. برای منی که خیلی احساسیم پسر بودن سخته خیلی هم سخته. مثلا خیلی وقتا دلم میخواد یکی موهامو ناز کنه، بغلم کنه،اما حیف که تقدیر ما این بوده :)

دارم تصور میکنم اگه دختر بودم عاشق کی میشدم و با کی ازدواج میکردم ! گزینه های زیادی رو در نظر دارم تک تک بررسیشون میکنیم :)

خودم : راستش خودم که از خودم خیلی خوشم میاد ولی اگه از دختری خوشم نیاد اصلا نمیتونم تحملش کنم ! خیلی بستگی به احساسم داره !

عین جیم:فردی متدین هست البته کمی مرموز ، درکل عاشقش نمیتونم بشم ولی ازدواج باهاش میتونه خوشبختم کنه :)

میم نون: وای حرف میزنه فقط میخندی یعنی شاد ترین آدم رو زمین میشی ولی برای منی که به گذشته ی افراد اهمیت میدم و بدم میاد از سیستم روشن فکری ،فکر نکنم تفاهم داشته باشیم .

میم ب: خیلی عمیق هست اما جدیدا افسرده شده قبلا ها باهم کلی حرف میزدیم و برای شاد بودن هر کاری میکردیم.اما الآن نمیتونم ریسک کنم.

الف دال:خیلی مغروره ، خیلی تواناست، منظمه اما من زندگی اصولی و با برنامه رو اصلا دوست ندارم.

سین ه:از همه نظر خوبه ولی یه عیب داره که به هیچ وجه قابل تحمل نیست اونم خسیس بودنه مطمئنم کار به قتل میکشه.

...

...

...

الآن میبینم که اگه دختر بودم هم از کسی خوشم نمیومد و واقعا فرقی نمیکنه پسر باشم چه دختر در کل من آرامش ازدواج سنتی رو به هر هیجانی ترجیح میدم!

۹۵/۰۶/۱۲
432 هرتز ازدواج

نظرات (۳)

شما جزو شخصیت های احساسی هستید...این گونه شخصیت ها تا روی صندلی سر کلاس مینشینند روی صندلی ولو میشوند... احتمالا خودتان هم همینطور هستید... دنبال همچین شخصیتی توی کلاستان بگردید....;-)
پاسخ:
دقیقا اینجوریم :))) ...اخه معمولا آدما از خودشون زیاد خوششون نمیاد تازه من ترجیح میدم توی این دانشگاه دنبال کسی نگردم... :)))
چقدر احساساتی!!!
پاسخ:
مسخره ام کردید یا جدی گفتید؟! :)
به خودم اجازه نمیدم کسیو اینقدر راحت مسخره کنم:)چون فوق العاده رفتار مشمئزکننده ایه!!!!
جدی گفتم.
پاسخ:
اعتراف میکنم "مشمئز کننده یعنی چی" رو سرچ کردم :))))
اگه میکردید هم نظرتون قابل احترام بود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">