432 هرتز

انتخاب دانشگاه

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۳۰ ب.ظ

ترم جدید در راه است و فردا باید به اجبار انتخاب کنم درس های این دانشکده لعنتی رو بردارم متاسفانه اصلا فضای این دانشگاه رو دوست ندارم چقدر خوب که ارشد در راه است و اینجاست که کنکور بهترین راه فراره ، صدای اول میگه به سمت فضای سبز دانشگاه شهید بهشتی فرار کن ، صدای دوم میگه برو دانشگاه تهران از اون طرف پیاده میتونی بری شرکت ، صدای بعدی میگه مامانتو خوشحال کن برو شریف ، صدای آخر هم میگه علم و صنعت برو نزدیک خونه س ، و همه ی صدا ها پُلی فون میگن به اینجایی که هستی فکر نکن.

این دانشگاه رو همیشه دوست داشتم چون اما آدم های این دانشگاه رو نمیشناختم نه که همشون بد باشن نه فقط چند نفر هستن که توی المپیاد مزخرف بودن رقابت شدیدی با هم دارن البته خوب میدونم همه جا اینجوریه دلم فضای جدید میخواد تا افسردگی دربیام.یکی دیگه از کارهای خوب انتقال میزم از کنار تخت به رو به روی تختم میتونه باشه .

۹۵/۰۶/۱۲
432 هرتز دانشگاه

نظرات (۶)

مثل اینکه فعلاً فقط شرایط انجام کارِ خوب آخر رو داری. که خیلی هم خوب کاریه.
پاسخ:
شرایط اونم نداشتم :)) مخالفت شدید بود.
خابگاه ادمو دیوونه میکنه...اگه خابگاهی هستید از خدا براتون طلب صبر میکنم...
پاسخ:
نه خوشبختانه خوابگاهی نیستم ،توی سه سال فقط سه شب مجبور  شدم برم خوابگاه ...
خوابگاه خیلی هم خوبه! متاسفانه نیستی! :))
پاسخ:
تجربه ی خوبی نداشتم ، یه بار رفتم نزدیک بود بمیرم ! 
اما آدم کمتر احساس تنهایی میکنه از این نظر خوبه
کدوم دانشگاهید؟
انشاالله که اونجایی که براتون خیره و عاقبت بخیر میشید قبول بشید!
پاسخ:
نمیتونم اینجا بگم ، اگه واستون جالبه خصوصی بگم؟! به قول استدلال یه بنده خدایی  قطعا این دانشگاه ها ی بالا نیست :)))
اصراری نیست:)دوست داشتید بگید،نه هم که خب نه:)
پاسخ:
خیلی علیه دانشگاهم تندروی بیخود کردم نگم بهتره :))

من اگه برگردم به دوسال پیش کلا قید ارشد رو میزنم!!!

پاسخ:
برای چی؟؟!!

به مدرکش نیاز دارم و فقط میخوام از این جایی که هستم برم......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">