432 هرتز

هر کجا باشم، آسمان که نه ، ولی جو مال من است !

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵ ق.ظ
این که آدم رو مد باشه هیچ عیبی نداره شیک پوشی خیلی هم خوبه من به شخصه از دختری خوشم میاد که پوشش رو مدی داشته باشه حالا منظور از مد  برخلاف افکار خیلی ها برهنگی نیست، از نظر من مد هم کلاس بندی داره توی کلاس با حجابش پوشش هایی هستن که الآن به دل میشینن ولی دو سال بعد یه پوشش با حجاب دیگه به دل میشینه...یا این که آدم عجیب و غریب باشه هم مشکلی نیست ولی مشکل اصلی اینه که توی ایران مد یا شکل های عجیب و غریب از روی جو گیر بودنه ، بدون هیچ فکری !
من خودم بار ها شده دیدم یه سری ها یه تصمیمی میگرن من بدون فکر همون کار اونا رو انجام میدم چون خیلی وقتا ها شجاعت حرکت به سمت دیگه رو ندارم ترجیح میدم همراه بقیه اشتباه کنم تا تنها نباشم ! مثلا جو افتاده بود یه واحدیو برداریم اون واحد به دردم نمیخورد چون همه داشتن میگرفتن من گرفتم  یا مثلا جو یه نوع لباس میوفته آقا همه حمله میکنن به سمت اون لباسا طوری میشه که کسی اونارو نپوشیده فردی بسیار چیپ به حساب میاد ! خیلی ها این لباسارو بی توجه به اعتقاد های خودشون و بدون فکر کردن می پوشن که کاملا احمقانه هست، حالا نمیخوام بگم  که 90 درصد نوشته های روی لباسایی که چند وقت پیش جو ش افتاده بود غلط املایی داشتن در بعضی موارد فحش هایی به صاحبان لباس ها داشتن...
از لباس بگذریم ، جو حمله به اکانت های دیگران ، جو بازی ، جو چالش و....خیلی وقتا این جو گیر شدن به سود اونایی که از این باگ ملت ایران خبر دارن تموم شده....

۹۵/۰۵/۲۵
432 هرتز عجیب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">