432 هرتز

ولک پنداری !

شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۲۲ ب.ظ

دیروز رفته بودیم سینما فیلم ترسناک (the conjuring 2)  دیدیم...تعجب میکنم که خارجیا بسم الله ندارند که شیاطین و جن ها ازشون دور بشن چطور زندگی میکنند...

پدر بزرگم تعریف میکرد اون قدیما حموم ها، عمومی بودن و اغلب جای مناسبی برای تجمع نیمه شب جن ها ،  یکی با بچه اش نیمه شبی رفته بود حموم ، یه چیزی پای بچه رو میکشید ، بچه گفت بابا یکی پامو داره میکشه پدره گفت بگو بسم الله ، پدره خیلی ترسو بود دور میشد میگفت بگو بسم الله...فرداش پدره تعریف میکرد که یه جن رو دیده با سوزن اسیرش کرده اما دلش سوخت رهاش کرد اما همه میدونستن اون کسی که پای پسره میکشید همسایشون بوده !!

منم گاهی از حقیقت میترسم و فرار میکنم اما روم نمیشه واقعیت رو بگم بعد سعی میکنم خودمو قهرمان نشون بدم هر چند که اینو میدونم دیگران حقیقت رو میدونن ولی به روم نمیارن ! گاهی فکر میکنم بیش از حد مغرور میشم مثلا یه جاهایی افرادی دیدم تحصیلات آکادمیک ندارن ولی واقعا یه چیزهایی بلدن که استادهای دانشگاهمون هم بلد نیستن اما خیلی متواضع هستن...یا یه بار...

یه بار وارد یه شرکتی شده بودم منتظر رییس یه بخشش بودم ، یه فردی رفت توی آبدارخانه شرکت واسه من چایی ریخت، آورد و رفت...من تا مدت ها فکر میکردم آبدار چی بوده ولی بعد ها فهمیدم اون رییس کل بخش های شرکت بوده ! خیلی دلم میخواد روح بزرگی مثل اون داشته باشم ولی حیف ....

۹۵/۰۶/۲۰
432 هرتز انسان خوب

نظرات (۸)

انسانیت در وجود آدمهایی خلاصه میشه که روح بزرگی دارن

اینو همیشه بدون که مدرک، درک نمیاره. مدرک فقط یه تیکه کاغذه 
و اتفاقا همین سطح مدرک رابطه مستقیمی با بیشعوری داره. آدمای این زمونه هرچقدر مدرکشون میره بالا، به همون نسبت درک و شعورشون میاد پایین.
پاسخ:
قبول دارم مدرک ، درک نمیاره ولی قبول ندارم سطح مدرک با بیشعوری رابطه ی مستقیم داره ... ولی اینو میدونم شعور در ادعا عدد ثابتیه !
فیلم قشنگی بود..
در مورد تواضع هم میشه گفت نشانه هایی از انسانیته که اکثرا عاری از آنند 
پاسخ:
آره خوشم اومد از فیلمه...
دقیقا باید سعی کنیم متواضع باشیم..
۲۱ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۲۲ شهریار صامت
سلام
درسته. دور و بر همه ماها همچین اتفاقای زیادی می افته.
اکثر ادمای که بیشتر میفهمن متواضع ترن.
پست مناسبی بود. آموزنده.

پاسخ:
سلام ...دقیقا اینجوریه ...ممنون 
سینما و فیلمِ the conjuring 2؟ اقعاً نشون میدن؟
من دیدمش.
چه رییس خوبی بوده.
پاسخ:
آره ،ما سینما قلهک رفته بودیم ، کورش و چهارسو هم گاهی نشون میدن...
آره خیلی رییس خوبی بود مخصوصا دیدم خودش هم کار دستی میکنه فقط پشت میز نمیشینه...
دو خط اول نوشتتون عجیبه!
پاسخ:
دقیقا چیش عجیبه؟!
انشالله که تو هم تو جایگاه خودت، بهترین و عزیزترین پیش خدا و خلق ش باشی.
پاسخ:
ممنون بابت این دعای خوب ، همچنین شما
ولک پنداری یعنی چی؟
پاسخ:
توی فیلم اسم شیطان valak بوده....
نمیشه قهوه میاورد؟!!چرا اب نیاورد!
دیدم کامنتی این پست خیلی فلسفی شدن صرفا جهت پایین اوردن ملت از منبر گفتم!
[آیکون سوت زدن و راه رفتن]
پاسخ:
نمیدونم زیاد قهوه دوست ندارم جدیدا که میرم پیشش یه چی شبیه ساقه طلایی هم میاره :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">