432 هرتز

تحصیلات دانشگاهی

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ب.ظ

وقتی دبیرستان بودم واسه کنکور مقاله ها و تحقیق های عهد بوق دانشجو های پدرمو یواشکی کش میرفتم و به عنوان چرک نویس استفاده میکردم اخه توی صفحه ی A4 بودن که یه طرفشون کامل سفید بود حتی مورد هایی دیدم که چند ورق دوطرف هم سفید داشتند !!

وقتی از درس خوندن خسته میشدم اون طرف چرک نویسمو میخوندم بعضی چیزا واقعا خوب بود !!

مثلا طرف توی صفحه ی آخر نوشته:

 منابع:

www.yahoo.com

واقعا تحصیلات دانشگاهی توی این کشور عمر تلف کردنه ، من خودم 70 درصد درس های دانشگاه به هیچ دردم نخورد و  فقط و فقط اسم دانشگاه باعث شد تا راحت تر کار گیرم بیاد :| اگه جامعه طوری بود که بیشتر به مهارت بها میدادن، من به همون دیپلم راضی بودم...اما اینجا تحصیلات دانشگاهی نداشته باشی به چشم یه بی سواد بهت نگاه میکنند و مجبور میشی مثل چی درس بخونی تا دکتری بعدش هم سربازی... از طرفی هم توی سن بحرانی هستی و باید ازدواج کنی اما جامعه متاسفانه نمیذاره ، اینجاست که برای رفع نیاز ها( اکثرن عاطفی ) با جنس مخالف ارتباط بر قرار میکنی فتبارک الله... در مواردی نادر با همان فرد قصد تشکیل خانواده خواهی داشت و خوشبختانه با خانواده ی خود در میان گذاری و خانواده ها نیز  بعد چند سال به احتمال اپسیلون قبول خواهند کرد و حی علی خیر العمل...

همه ی این ها در خوشبینانه ترین حالت بود اما اگه توی هر یک از این مراحل شکست بخوری ، دیگه اشتیاق به تشکیل خانواده از وجودت میره و به مفسدین فی الارض یه نفر دیگه هم اضافه میشه...

توی صفحه ی تقدیم و تشکر یکی از همین تحقیق ها نوشته بود:

تقدیم میکنم به همسر آینده ام که با عدم وجودش در نوشتن این مقاله مرا یاری کرده !

۹۵/۰۶/۲۵

نظرات (۱۲)

راست گفته..گرچه دیگه مدرکم داره بی ارزش میشه
اون تقدیمیم خیلی خوب بود
پاسخ:
یکم بد نوشتم اون وسط هاش حرف خودم بود :)))

توی صفحه ی آخر فقط منابع یه یاهو نوشته بود...

:)))) 
پاسخ:
:)))
حرفتون رو قبول دارم. جای بحث نیست.
پاسخ:
:)))
متاسفانه باید تایید کنم دیگه!

پاسخ:
هر جور میخونم انگار با عصبانیت تایید میکنید.... :)
سلام
چه دانشجوهای سرخوششیییی بودن😁😁😁😁
حالا شما میگین کتابهای دانشگاهتون بدردتون نخورد من کلا رشته دانشگاهیم بدردم نخورد وبه کارم ربطی نداره .😅
پاسخ:
سلام
دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی معمولا سر خوش هستن....
ایشالا روزی به کارتون بیاد...من برای این که کارم با رشته ام مرتبطه همش خدا رو شکر میکنم.
واقعا؟

مقاله این بنده خدا در چ مورد بود؟
هرچند باید لحنشون جالب باشه ولی نوشته شون مقاله نبوده ها....مخصوصا با اون یدونه یاهو تو منابع....:-P
اینجور ادما حرفشون رو ب طنز میزنن...ولی عالی میزنن...
راست گفته بنده خدا...الان درسای ما همش مسخره است...
کتاب فلان ترم من رو بذارن جلوم اصلا یادم نمیاد موضوعش چی بود....این همه اتلاف وقت برای چی؟
پاسخ:
متنو یکم بد نوشتم اون وسطاش مال خودم بوده طرف مقاله ش راجع به موتور های الکتریکی آسنکرون بوده و صفحه ی آخر فقط منبع رو نوشته بود یاهو....
متاسفانه این عمر گران است که میگذرد....
یه بنده خدایی رو میشناختم که مقاله فرستا ده بود یه ژورنال انگلیسی.میگف خیلی وقته که هنوز در دست بررسیه.پرسیدم چرا؟گفت چون به ایرانیا اعتماد ندارن.میگن ایرانیا داده سازی میکنن.خودمون باید چک کنیم نتایجی که نوشتن رو!!!!کلا من تا به حال ندیدم تو ایران امر آموزش روند درست و اصولی رو پیش بگیره!از همون اول ابتداییش بگیر تااااا آخرین مرحله ای که وجود داره!همه چیز حالت فرمالیته داره متاسفانه.این میشه که یه دانش آموز یا دانشجو بعد از اتمام مراحل تحصیلیشون(اگر خودشون به طور جد به فکر نبوده باشن)هیییچی بلد نیستن که به کار بیاد!و زندگیشون از هر جهت ثبات وبرنامه ی خاصی نداره!
پاسخ:
حق دارن چک کنند میکنن ،هر واحد آزمایشگاه در دانشگاه های ایران به خاطر تجهیزات دقیق و بسیار سالم معادل سه واحد داده سازی پیشرفته برای دانشجو هاست ....
کلا نه ما راضی به روند درست و اصولی هستیم نه مسئولین هممون خسته ایم.  :))))
خب اون یاهو مال قدیما بود. الان میزنن منبع ویکی پدیا دات اُ آر جی.


پاسخ:
آره :))))
تقدیمه اش جالب بود:)
فهمیدم پیشرفت های گاه و ناگاهم برا چی بوده!
پاسخ:
:)))))
سپاس....:)
بابت این پست...
پاسخ:
نفهمیدم تشکرتون برای چی بود ولی به رسم ادب خواهش میکنم وظیفه بود :)))
اتفاقا من هم پیشنهاد داده بودم خواهرم یک همچین تایتل تشکرآمیزی بزنه اول پایان‌نامه‌اش :دی هرچند قبول نکرد :-؟
پاسخ:
پیشنهاد خوبی بود :))))
عدم وجود همسر آینده!!!!!!!
عالی!
پاسخ:
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">