432 هرتز

تنهایی مردونه

جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰ ب.ظ

چند وقت پیش از یه شرکت خصوصی پروژه گرفته بودیم ، انقدر کارفرماش سخت گیر بود که هر شب تا ساعت 10 نمیذاشت کسی از شرکت بیرون بره ، منم نتونستم تحمل کنم از خیرش گذشتم ، والا ، به نظرم هدف از تلاش ،ساختن زندگی راحت تره نه این که تلاش کردن ها اونقدر زیاد بشه طعم زندگیو فراموش کنیم.

آخرین شبی که اونجا بودم مارو تا ساعت یازده نگه داشتن و اون وقت شب کرکره های در ورودی مترو پایین کشیده میشه گفتن میرسونیمت گفتم خیلی ممنون احتیاج به هوای آزاد دارم پیاده میرم...یکم پیاده روی کردم خسته شدم خواستم تاکسی بگیرم وایسادم کنار خیابون یه ماشین اومد راننده همه جاش خالکوبی بود هی اصرار میکرد بیا سوار شو :| ترسیدم فرار کردم :) دوباره رفتم کنار خیابون ایندفعه راننده یه زن بود و  یه زن دیگه جلو نشسته بود گفتم خب این خطرش کمتره  با کلی صلوات سوار شدم...
تو راه این دوتا زن شروع کردن به حرف زدن و تعریف کردن داستان زندگیشون منم روحیه خاله زنکیم عالیه با شوق و اشتیاق به حرفاشون گوش میدادم ، خلاصه حرفاشون این بود هر دوتا شوهراشون مرده بود و خانواده هاشون هیچ حمایتی ازشون نمیکردن با اینکه موقعیت ازدواج داشتن اما به خاطر بچه هاشون ازدواج نکردن از نظر من کارشون واقعا ارزش منده و اونا واقعا مرد هستن چون اونا طبیعتا بیشتر از ما احساس تنهایی میکنن اما به خاطر ارزش هاشون دست به هرکاری نمیزنن  از خود گذشتگی میکنن، کاش یاد بگیریم مثل اونا  مرد باشیم ،مرد باشیم مثل مسئول قبلی آموزش دانشکده ما که بعد از مرگ زنش به خاطر دوتا دخترش، ازدواج نکرد...
 تنهایی من، در برابر تنهایی اونا چیزی به حساب نمیادو مسخره س که واژه ی تنهایی رو برای خودم به کار ببرم وقتی میشه برای بودن بعضی ها  کنارم  هر چند در فاصله ای دور ، خدا رو شکر  کرد...
امروز که بیشتر از قبل دلم گرفته بود شروع کردم به ساختن آهنگ به یاد همین بعضی ها ...
 
 
 
۹۵/۰۷/۰۲

نظرات (۲۲)

۰۲ مهر ۹۵ ، ۲۳:۳۵ حسین بهجتی
خیلی عالی نتیجه گیری کردی
تنهایی شما در مقابل اونها هیچه
پاسخ:
ممنون ، واقعا هیچه
این روزا از همه باید ترسید چه زن چه مرد .بسکه آدم میشنوه..

یه زمانی میخوندم آرزوی بعضی چیزا از داشتنشون شیرینتره.اون موقع میگفتم حرف بیخودیه ولی الان میبینم انگار همینجوریه
به هر حال امیدوارم تنهایی شما هم به بهترین شکل به پایان برسه خیلی زود :)
آهنگشم خیلی قشنگ بود
پاسخ:
آره ، تنهایی من حل شدنیه باهاش کنار میام :)))
ممنون
مگه تنهایی تموم شدنیه؟:)
پاسخ:
نمیدونم ولی بعضی تنهایی را نبودن شریک زندگی یا رفیق تعریف میکنن وقتی باشه تنهایی تموم میشه :))
روح بزرگی میخواد به نظرم...مادرها قطعا میتونن...
تنهایی بهتر از با دیگران بودن منهای اخلاقه:)
+آهنگ خیلی عالیه.
پاسخ:
آره روح بزرگی میخواد ....
ممنون
۰۳ مهر ۹۵ ، ۰۰:۱۵ ژوکر تنها
البته به حرف اون دو تا خانوم هم با وجود یک مرد جوان تو ماشینشون نمیشه اعتمادی کرد!!!
بدترین نوع تنهایی ، بودن در کنار ادمایی هست ک از جنست نیستن و هیچ حرف مشترکی باهاشون نداری! دردش کشنده س
پاسخ:
من پسر بچه به حساب میام :))
آره میفهمم ، این نوع تنهایی خیلی بده ولی از نبودنشون بد تر نیست...
نه خب!تنهایی هرکسی برای خودش معنی دیگه ای داره مثلا گشنگی من در برابر آفریقاییا هم هیچه ولی من گشنمه!تنهایی شما یا گرسنگی (گشنگی :دی)من هم برای خودم ارزش خاصی داره تنهایی شما شاید به مراتب ازونا سختتر باشه کسی چه میدونه!
پاسخ:
خب مسلما سخت تر نیست ، حداقلش من یه حامی دارم فشار روم زیاد نیست از طرفی هم امید دارم در آینده نزدیک ایشالا ازدواج میکنم :)))
آهنگتون هم خیلی قشنگ بود!رشته ی نوازنده :دی
پاسخ:
خیلی خیلی ممنون :))
مرید به داشتن ریش و سیبیل و... نیست.
هستن خیلی زن ها که مرد واقعی هستن.
آهنگ هم زیبا بود. با چی ساخته شده؟

پاسخ:
دقیقا :)
ممنون ، آهنگو تو محیط flstudio ساختم ولی ساز هاش از جاهای مختلفه مثلا استرینگ ها برای سوناره ، صدای بارون و پرنده سینتی سایزر موگه و....
شما مرد هستید ؟!‌جالبه ... چون هرکه این پست را بخواند سریع فکر میکند که زنید و وقتی به کامنت ها نگاه میکند میفهمد که توسری خورده و در واقع شما مردید ...

این چه کاریه که تا ۱۱ شب طول میکشه ... استیو جابزه مگه 
پاسخ:
بله مرد هستم :) سعی میکنم جهانم دو قطبی نباشه ، گاهی بعضی ها به خلقت خدا هم اعتراض میکنن میگن چرا زن ها ایجورین مردها اونجوری :|

کار های نیمه وقت و پروژه ها اکثرن واسمون اینجوریه اخه تا غروب شرکت خودمونیم بعدش میریم سراغ شرکت و پروژه های دیگه :)
آره خب سختتر که مسلما نیست!ولی ارزش تنهایی یا گرسنگی من نمیره زیر سوال که !کلا یه سری چیزا باوجود آسون بودنشون در نظر دیگران برای خود شخص سخته!نمیدونم منظورمو رسوندم یا نه؟!
رشته خیال مزدوج،منو عروسیت دعوت کن حتما میام!حتما حتما اگه اونسر دنیاام باشه میام زرشک پلو با مرغ عروسی تو رو میخورم!مدیونی دعوتم نکنی اصن!پرروام نیستم!
پاسخ:
آهان درسته ، ما رسم داریم کسی میاد عروسی باید کادو بیاره اگه بازم میل داری چشم قدمت روی سرم :)))) 
واقعا دیدگاهتون ستودنیه:-) 
پاسخ:
اونجوری ها هم نیست بیشتر حرف میزنم تا عمل  :)
۰۳ مهر ۹۵ ، ۲۰:۱۳ یه آدم معمولی ..
تنهایی حس خوبیه.
هر چه ادمای اطرافت بیشتر تنهایت بیشتر
پاسخ:
به نظر من حس خوبی نیست آدم به قهقرا میره :)
بستگی به آدمای اطراف داره گاهی میتونن خیلی خوب باشن...
۰۴ مهر ۹۵ ، ۰۸:۰۴ دانشجو ،،،
جالب بود ک از عاقاهه ترسیدید....من اگه بودم میپریدم تو;-)...خیلی جالبه صحبت با این شخصیت ها....عشقققق...
دوم این ک....من ک اگه بودم شوهر میکردم....با دوتا بچه...چ اشکالی داره....حداقل ادم بی پناه نیست....
پاسخ:
خب جهانتون با من خیلی متفاوته ، سعی میکنم از کسی که احتمال داره بهم آسیب بزنه فاصله بگیرم...
خب اگه بچه ها دلشون ناپدری نخواد چی؟! 
آفرین
آهنگ خوبه
موضوعی هم که بهش اندیشیدید جالبه
..
پاسخ:
ممنون لطف دارید :)
و در مورد کار
تلاش کردن خیلی خوبه
اما آدم باید حواسش باشه
به اینکه " هر چیزی قَدر و اندازه ای داره "
سعی کنیم از تعادل خارج نشیم خیلی خوبه ...
پاسخ:
دقیقا به نظر من انسانی موفق تره که زندگیش متعادل تر باشه
«دست به هرکاری نمیزنن »
!!
ازدواج کردن دست به هر کاری زدنه پسر جون؟!
---
 «اونا واقعا مرد هستن»
؟؟!!
فقط مرد بودن خوبه؟!

پاسخ:
من دیدگاه و اعتقاد خودمو گفتم میتونه دیدگاه بقیه کاملا برعکس باشه....
به نظر من وقتی از میل و علاقه ی شخصی برای رسیدن به هدف بگذری قهرمانی ...

خط سوم از آخر و خط دوم از آخر خیلی خوب بود....منم گاهی ک احساس تنهایی میکنم به شهر نگاه میکنم و میبینم تنهاتر از منم هست...من تنها نیسم فقط دورم
پاسخ:
ممنون :) نظر منم همین طوره
دیدگاه و عقیده ی درست و غلط داریم. ازدواج کردن دست به هر کاری زدن نیست که به گردن زنهایی که به دلائل نامعقول و پوچ مثل وفاداری و خجالت از قضاوت شدن و غیره تن به ازدواج نمیدن مدال طلا بندازیم!
فرض کن که مادر من یا تو داره ازدواج مجدد میکنه. دست به "هر کاری" زده؟!
این فکرت رو میذارم به پای اینکه تجربه‌اش رو نداری. درست؟ ;)
ضمناً هر هدفی قابل احترام نیست.
پاسخ:
اتفاقا من به سیستم تک همسری اعتقاد دارم یعنی ازدواج و عشق فقط و فقط یه بار ! دیدگاه من از نظر شما اشتباهه بحثش جداست...
از نظر من ازدواج مجدد "هر کاری " هست اونجا که گفتم  ولی به احترامتون من معذرت میخوام اصلاحش میکنم :)
برای یه مادر و پدر خوشبختی فرزندانشون بزرگ ترین هدفه و از نظر منم تربیت کردن یه انسان قابل احترام ترین هدفه ممکنه....حیف که نمیتونم بگم اینو "میذارم به پای اینکه تجربه اش رو نداری. درست؟ ;) "
اما ببین این حرفهای من فقط برای اینه که نگارشت رو درست کنی. وگرنه میدونم که اگه بچه های آدم راضی نباشن (که فرض میگیریم اون بچه هایی که ذکرشون رفت مثلا راضی نیستن) قطعا ازدواج مجدد کار اشتباهیه. خصوصا بچه هات باهات زندگی کنن. نمیشه همه جای خونه پارتیشن زد که هم رو نبینن! حالا اگه زن تنها بود و بچه ها زندگی خودشون رو داشتن دیگه لازم به رضایت بچه ها نیست
پاسخ:
نگارش من درست بود گفتم به خاطر ارزش هاشون دست به هر کاری نمیزنن وقتی کاری زد ارزش یه فرد باشه هرکاری حساب میشه...اما به احترام نظرتون اصلاحش کردم...
وای چقدر خندیدم با گفتن روحیه ی خاله زنکی:))
پاسخ:
:))
ازدواج و عشق خیلی به هم مربوط نیستن.
حالا شاید بعدا نظرت طور دیگه‌ای تغییر کرد.
چی رو تغییر دادی؟! من از اینام که یه دور مطلب رو می‌خونم فقط. یعنی متن خودمم هم که باشه یه دور می‌خونم‌ش و می‌ندازم تو وبلاگ :))
به خاطر من یا هرکسی متن‌ات رو تغییر نده بابا.
take it easy ;)
پاسخ:
اخه درست نیست کسی که وقت گذاشته میخواد طرز فکرمو اصلاح کنه من هیچ تغییری نکنم، نظرتون مخالف عقیده ی من هست اما فکر میکنم راجع بهش :)
راستش دقیقا نمیدونم عشق چیه :// امیدوارم به هم مربوط باشن :) 
+ تنهایی مامان ها خیلی غصه داره...
پاسخ:
خیلی ، همیشه آرزو داشتم مامان بشم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">