432 هرتز

خوش خط

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳ ق.ظ

امروز ورودی های جدید با والدینشون اومده بودن دانشگاه، آدم پدر مادرا رو میبینه واقعا دلش میسوزه که با این همه ذوق برای بچه هاشون هر کاری میکنن ولی اغلب همین بچه ها میرن خارج و پشتشونو هم نگاه نمیکنن...یه نکته ی جالب این بود که دانشجو ها به نمیدونم دقیقا چی ! توی صحن دانشگاه اعتراض میکردن یه عده میگفتن  برای قانون سنوات وزارت علومه منم گفتم پس چرا جلوی وزارت علوم نمیرن اعتراض کنن..ولی هنوز کسی جواب قانع کننده ای نداد به سوالم :/ ورودی های جدید هم با دیدن این صحنه های اعتراض فشارشون افتاد و والدینشان نیز  احساس کردند تمام دلخوشی هایشان روزی در همین جا ستاره دار میشوند :) 

بعد دانشگاه ، رفته بودم در مورد موضوعی که توی جشنواره قراره ارائه کنم،  توضیح بدم. جالبه موضوع من از نظر خودم پر از اشکال بود حالا خودمو لو نمیدادم ، ولی اونا فقط به دلیل اینکه نگارشم درست و بی عیب بود کلی تعریف کردند و اصلا توجهی به اصل موضوع و تضادش با رویکرد جشنواره نشدند :) اینجاست که میفهمم چرا نمراتم کم تر از بقیه میشه چون مردم نمیتونن از متنی که خوش خطه راحت غلط بگیرن ، همین طور باعث شد تا بفهمم که اعتراض احمقانه امروز ، حداقل باعث شده برای جدید الورود ها ، دانشگاه به خوش خطی قبل نباشه و این خودش خیلی ارزش داره !

۹۵/۰۷/۰۵
432 هرتز

نظرات (۲۰)

یادش بخیر،اول دبیرستان معلم جغرافیا به منم برا خوش خطی نمره اضافه می داد:))
پاسخ:
خوش بحالتون :) همیشه برای بد خطی ازم  نمره کم میشد :)))
مگه نگفتید که خوش خطید؟
پاسخ:
نه گفتم نگارشم خوب بود پی دی اف بود اصلا :) اون قدر بد خطم حد نداره :)))
وبلاگتون عالیه 
پاسخ:
ممنون ، احتمالا به همه میگید اینو :)
خطم نه زیباست نه زشت.
پاسخ:
زیاد بهش فکر نکنید کلا این چیزا نسبیه :) 

لازم شد یه بار امتحانمو خوش خط بنویسم شاید فرجی شد:)

*البته اگه بتونم خوش خط باشم

پاسخ:
فرج میشه اگه میتونید تست کنید 
چیه قضیه اعتراض؟؟
رفتن به خارج شاید خواست پدر مادرشونم باشه یه مدت بعد مامان باباهاشونم میرن:-) 
تبریک به خاطر خوش نگارش بودنتون;-) 
پاسخ:
قضیه اینه که یه قانونی گذاشتن دانشجو های روزانه اگه درسیو افتادن یا به هر دلیلی واحد اضافه تر بگیرن باید پول بدن :)
شما موردشو نشون بدید یکی رفته باشه خارج مامان و باباشو برده باشه ! بر عکسش هست ولی اینطوریشو ندیدم
راستش خودم هم نگارش نکرده بودم :) من محاوره ای مینویسم اصلا :))))
آره منم خیلی بدخطم!خطمم خیلی ریزه.این تابستون هم میخواستم برم کلاس خوشنویسی خودکار ولی میدونین چیه؟!حسش نبود:دی
پاسخ:
خیلی ریز که خوبه :) به من میگن انقدر تنبلی نمیخوای خودکارو یکم فشار بدی :)))) 
من که نفهمیدم آخرش چی به چی شد! فک کنم نگارشتون ایراد داره :دی
پاسخ:
منظورم این بود اگه یکی خوشتیپ باشه معمولا عیب هاشو نمیبینیم این قضیه برای دانشگاه هم اتفاق میوفته و اونایی که تازه میان به این دانشگاه ، به خاطر اسمش فکر میکنن مدینه ی فاضله س :) 
روی خطت کار کن!
پاسخ:
چشم استاد ، ولی امیدی ندارم
یه دونه شو که کامل در جریانم :-) گفتین یکیشو ...:-D 
پاسخ:
باشه تسلیم میشم :))))
ایشالله همیشه وضع ت خوب باشه و به این حق سنوات احتیاج نداشته باشی و چهار ترم ارشدت نشه پنج ترم و این اعتراض هم همچنان به نظرت احمقانه بیاد...
پاسخ:
اولا که همه ی برنامه ریزی برای اینه که یه دانشجو کارشناسی توی چهار سال درسشو تموم کنه و برای این چهار سال بودجه بندی میکنن....ولی انصاف نیست به هر دلیلی بیشتر از چهار سال شد ازش پول بگیرن
دوما که اعتراض جای خودشو داره قانونیو که وزارت علوم وضع میکنه چه ربطی به دانشگاه داره ؟! چرا نمیرن جلوی وزارت اعتراض کنن نه اینجا که دانشگاه هر کاری میکنه صدای اعتراض بیرون نره...
گفتم که ایشالله که توی ارشد هم همینطور زرنگ باشی و مشکلی سر راهت پیش نیاد و شهر دیگه ای هم قبول نشی که به خوابگاه نیاز داشته باشی :)
پاسخ:
ممنون شما خیلی لطف دارید که با کنایه دعا میکنید :) ایشالا شما هم موفق باشین ...
برای من دانشگاه رفتن اونقدر ارزش نداره که به خاطرش برم خوابگاه...
بیچاره جدیدالورودها...چه به دانشگاه چه به مدرسه.باز مدارس خیلی بدتره اوضاعشون...
+این قضیه که نوشتید تاسف باره!
پاسخ:
نمیدونم کدوم قضیه رو میگید ولی هر چی باشه در این حد که شما میگید تاسف باره نیست :)
پس قضیه رو ول کنید ولی حتما تاسف باره که میگم.نظر افراد درباره ی دوز یه چیزی متفاوته.از نظر من خیلی تاسف باره وازنظرشما زیاد تاسف بار نیست!!!شمام که اینجا صاحب اختیار تمام و کمالید!!!
پاسخ:
از نظر من چیزی توی این دنیا ارزش ناراحتی کردن رو نداره...
از این دید نگاه کنیم ،بله.هیچی ارزش نراحتی نداره.تاسف خوردن الزاما ناراحتی نمیاره:))
پاسخ:
آهان :)))) اینو نمیدونستم :))))
سوالی که پیش میاد ؟! ناراحتی نیاره ! نفرت میاره؟!
۰۹ مهر ۹۵ ، ۰۰:۲۳ شهریار صامت
چه جالب.
پس برا همین بود تو دروس عمومی دانشگاه همش نمره کم میشدم. نگو برای دست خط بدم بود..
): 
پاسخ:
آره کم تاثیر نیست ولی دروس عمومی هیچ قانونی توی نمره دادن ندارن...
خوش خطی خیلی تاثیر داره یه بار من تو یه امتحانی فقط بخاطر خطم 18 شدم وگرنه کل جوابام بیدرو پیکر بودش
پاسخ:
پس خوش به حالتون خوش خط هستید :)
بی کنایه هم ایشالله موفق باشی :)
برای خیلی ها خیلی ارزش داره که به خاطرش چیزهای سختتری رو قبول کنن. خوابگاه که جز حداقل هاست و اصلا به حساب نمیاد. فکر کن با این برنامه ها نشه رو اون هم حساب کرد.
پاسخ:
ممنونم :)
آره سخته ، ولی توی قانون حرفی از خوابگاه نبود نمیدونم دقیقا ، اگه اینجوری باشه که شما میگید واقعا به حال این مملکت باید گریست ://
۱۳ مهر ۹۵ ، ۱۰:۱۴ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
من اول فکر کردم خوش خطید:))))
بعد کامنتارو خوندم فهمیدم عکسش صادقه:دی
خوش خطی دردسر داره:/
من خوش خطم هم فارسی و هم انگلیسی
روزایی که زبان و ادبیات داشتیم با فرم سرمه ای از خونه خارج میشدم با سفید برمیگشتم
حلا ادبیات کمتر ولی دبیر زبانم بشششدت
اصرار داشت فقط من پای تخته بنویسم:///
پاسخ:
خوش به حالتون درد سرش هم کلاس داره خب ... فرم سورمه ای رو خیلی دوست دارم اگه دختر دار شدم دخترمو مدرسه ای میفرستم که لباس فرمش سورمه ای باشه :)))
این والدینی که با بچه ها میان ثبت نام و هی یه نگاه به دانشجوآ و دانشگا میندازن و یه نگا به بچه ی (به تصور خودشون) آفتاب مهتاب ندیده شون و بعد هی نگرانی به بار میارن خیلی طفلکی ن
پاسخ:
اهوم :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">