432 هرتز

آنتیدیسستبلیشمنترینیست!

شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷ ق.ظ

یکی از مشکلاتم با اگزیستانسیالیست ها این بود  که اگه کلمه ش جلوی چشمم نبود اصلا تو دهنم نمیچرخید تا این که امشب به آنتیدیسستبلیشمنترینیست ها بر خورد کردم ! یعنی نه تنها توی دهن نمیچرخه حتی توی ذهن هم نمیاد و با دیدنش گفتن اشهد قبل مرگ واجب میشه، به نظرم باید از سورئالیست ها یاد بگیرن چقدر کلمه ی دوست داشتنیه مخصوصا توش "ر" داره و منم که شمالی :))))

میشه سورئال نوشت ، سورئال گفت، سورئال خیال کرد ،سورئال فیلم ساخت  اما نمیشه سورئال زندگی کرد....

برای من این بد ترین بدیه سورئاله...

۹۵/۰۷/۱۷
432 هرتز باگ فکریم

نظرات (۲۰)

۱۷ مهر ۹۵ ، ۰۰:۲۱ دالتون وارن
یه لحظه با خوندن عنوان فک کردم داری فحش میدی:)))
فارسی رو پاس بدار که انقدر به مشکل برنخوری برادر....ضدیت با رسمی شدن کلیساها بهتره!
پاسخ:
خدا رو شکر این کلمه که کاربرد نداره واسمون... من فقط موندم دو نفر راجع به این مکتب بخوان بحث کنن باهم چی میشه... :) احتمالا دیفاین میکنن :)))
:)

+قالبتون یکم ترسناکه..
پاسخ:
ممنون :)عکس هدرش ترسناکه یا کلا؟! :)))
۱۷ مهر ۹۵ ، ۰۰:۴۵ صبحِ باران خورده
استاد رحیم پور ازغدی از پسش بر میاد بس که از این اصطلاحات استفاده میکنن...
پوزیتیویستی رو هم بار اول از ایشون شنیدم برام سخت بود تلفظش :)
پاسخ:
نمیشناختمشون حالا گفتید دارم میخونم راجع بهشون ....
فکر کنم یه مدت مد شده بود هر چی تلفظ سخت تر باشه بهتربود و مردم راحت تر جذب میشدن...وگرنه این همه سختی و پیچیدگی که عادی نیست... :)))

هوچی نفهمید:)))))))))))


پاسخ:
درست نفهمیدم... گویا گفتید من نفهمم؟! :/ خیلی ممنون :)
۱۷ مهر ۹۵ ، ۰۰:۵۷ یه ادم معمولی..
من که از کلمه ای اینجوری هیچی متوجه نمیشم همون پارسی بهتره.

پاسخ:
واقعا :)
۱۷ مهر ۹۵ ، ۰۱:۳۴ آقایِ ریقو
من که چند بار ریست شدم با خوندنش. این واژه س تو رو خدا؟!!!
منم فکر کردم همینطور صفحه کلید رو فشار دادید یه چیزی تایپ شده.
عجب.
پاسخ:
باز این خوبه که این پنیومانواولترامایکروسکوپیک‌سیلیکوولکینوکانایوسیس دیگه شورشو در آورده :))))))
فقط اولی رو میدونم چیه.بقیه رو کلا حتی با خوندن توضیح هم فهمیدنش سخته :/
ولی از کلمه ی رئال و سورئال خوشم میاد گفتنش راحت
رئال یعنی واقعیت گرایی آره؟سورئال از اون شدید تره؟
پاسخ:
:)
رئال میشه واقعیت گرایی ، سورئال میشه فرا واقعیت گرایی مثلا توی داستان سورئال میشه توی تهران برج ایفل باشه ... بیشتر آثار هاروکی موراکامی سورئالن یا مثلا "اینو"بخونید ، یا اصلا "نقاشی سورئال" سرچ کنید...
۱۷ مهر ۹۵ ، ۱۵:۳۸ استادخیال
اخه مگه مجبورن این اسمای سخت رو بزارن؟!؟!؟!؟
پاسخ:
نمیدونم والا :)
۱۷ مهر ۹۵ ، ۱۵:۵۲ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
فکر کردم اعصاب نداشتید مشت کوبیدین رو کیبرد و عنوان رو ذخیره کردید:/
پاسخ:
:)))))
عکس هدرش:)


پاسخ:
تغییرش میدم :)
چقدر مشتری مدارید:)

راحت باشید،خودتونو اذیت نکنید:))
پاسخ:
همیشه سعی میکنم به نظر افراد احترام بذارم :))))) 
ااااا....چقدر قشنگه:)

عالی:)

با تشکر از شما:)
پاسخ:
این عکسو توی کافه لمیز چهار راه ولی عصر گرفتم :)))

ممنونم :)
وای . این راستکیه ؟‌ من فکر کردم شوخیدی .

تو قرن نونزده در انگلستان ازین کلمات تولید میشده بعد ما نمیدونستیم مداد رو از کدوم ورش میگیرن. :( 

پاسخ:
گویا راستکیه :)))
البته پیشرفت صرفا به ساختن کلمه نیست چون اگه اینطور باشه ما باید با وجود فرهنگستان زبان و ادب فارسی خوشحال باشیم که الآن میدونیم مدادو از کدوم ورش بگیریم :))))

خودمو گفتم نه شما:(

پاسخ:
آهان :) ناراحت نباشید...
ساختن کلمه در قرن نونزده پیشرفت حساب میشد...!! الان ما سانتری فیوژ هم بسازیم اونقدر پیشرفت محسوب نمیشهد! بحث بحث زمانه است.
پاسخ:
قسمت دوم دقیقا درسته...ولی ساختن کلمه توی قرن 19 رو نمیتونم زیاد به پیشرفت ربط بدم البته خوب فکر کنیم ربط داره...
۱۸ مهر ۹۵ ، ۱۲:۰۳ ژوکر تنها
اصن این کلمه دیدنش هم حرام است و حکم جنگ با خدا را دارد. مفتی ژوکر همین الان فتوا داد :)))
پرچم شمال بالاس 
پاسخ:
:))))
۲۱ مهر ۹۵ ، ۰۳:۵۷ ر. کازیمودو
دهنمونو سرویس کردی نصف شبی با مرام. تا الان فکر می‌کردم این خارجی‌ها سخت‌ترین کلمه‌شون blackboard ه. داشِت رو ببین چقدر از دنیا عقبه به مولا
پاسخ:
ما مخلصیم :)
۲۲ مهر ۹۵ ، ۰۹:۴۲ پـامـ ـوک
سه بار پشت سر هم بگیم آنتیدیسستبلیشمنترینیست!!
:دی
پاسخ:
یه بارشم کافیه :)
۲۲ مهر ۹۵ ، ۱۴:۵۸ مجتبی مطوری
آنتیدیسستبلیشمنترینیست!(:
نوشتنشو تازه تونستم بنویسم فعلا دارم رو خوندنش تمرین میکنم(:
سخت تر نبود(:
پاسخ:
تواناییتون قابل ستایشه :)
((-: مدیونم اگه یه بار این کلمه رو داخل پست خونده باشم
پاسخ:
منم نخوندم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">