432 هرتز

نمیدونم بهشت کجاست هیچ وقت تصور درستی از بهشت نداشتم اما خوب میدونم که توی بهشت من هیچ دینی بد نیست و هیچ مرزی وجود نداره ،تا انسان ها به خاطرش هم نوعشونو نابود کنن...
از نظر ظاهر بهشت میتونه همین اتاق من یا یه ساختمون توی لاس وگاس باشه کاملا بستگی به حس اون لحظه داره ،الآن دلم شمال خودمونو بیشتر میخواد مخصوصا توی همین فصل که میشه تا خود صبح با صدای قورباغه ها به تماشای ستاره نشست...
توی بهشت من مثل هر جای دیگه مشکلات زیاده، اما همیشه آرامش هست شاید یکی از دلایلش اینه برای رفتن به جایی نیازی نیست تا مترو و اتوبوسی رو سوار بشی که مردم مجبورن مثل گوسفندها برن روی هم اما باز هم جا نشن به ناچار توی هم میرن و هزار بار خاندان همو مورد عنایت قرار میدن! از طرفی تاکسی های بهشت هم مثل اینجا نیست که صد تا فحش به راننده ها و مسافر های دیگه رو بشنویم و اگه پول خرد نداشته باشیم با کلمه هایی مادر بگرید مورد لطف و رحمت قرار بگیریم....

خیلی از مشکلات مردم بهشت من اصلا حل نمیشن اما مردم به خودشون فشار نمیارن ، میرن خودشونو سرگرم میکنن تا از فشار روانی مشکلات کم بشه مثلا تلویزیون رو روشن میکنن میبینن فیلم های کریستوفر نولانو داره نشون میده کلی کیف میکنن دقیقا بر عکس اینجا که تلویزیونو روشن میکنی کلی سوییپ میکنی اما میبینی هر کانال آه و ناله نشون میده تا مشکلات بقیه هم پدرتو دربیاره...

مطمئنم اگه همه به آخرت مومن بودن و معنویت جایگاه خودشو داشت برای دیدن خدا نیازی نبود دو دوتا چهار تا کرد ،خدا رو میشد روی لبخند هر کسی دید ، شاید اون وقت برای من بهشت همین جا بود...

این بود انشای من در مورد بهشت.


یکی از وبلاگ ها پیشنهاد کرده بود بهشتتان را به تصویر بکشید! پیشنهاد خوبیه چون منم علاقه دارم بدونم بهشت بقیه چه شکلیه :)
۹۵/۰۷/۲۳
432 هرتز بهشت من

نظرات (۱۶)

۲۳ مهر ۹۵ ، ۰۰:۱۵ دالتون وارن
ولی به نظر من بهشت همون شماله!
پاسخ:
پس الآن توی بهشتم :)))
ولی فردا برمیگردم به همون جهنم قبلی :((
۲۳ مهر ۹۵ ، ۰۰:۲۰ ژوکر تنها
بهشت همونجاییه که غم پدر و مادرتو نبینی...
پاسخ:
واقعا خدا نیاره اون روزو...
۲۳ مهر ۹۵ ، ۰۰:۲۴ دالتون وارن
تهران اونجوراام جهنم نیستاااا
به نظرم بهشت و جهنم مثل مبحث حرکت توی فیزیک نسبی ان!
الان نظرمو درباره بهشت و جهنم مینویسم:دی
پاسخ:
توی جهنم بودن از تهران بالاتر نداریم همونطور که بالاتر از سرعت نور نداریم :))))
۲۳ مهر ۹۵ ، ۰۰:۴۶ یه آدم معمولی ..
بهشت اونجای که دلت خوش باشه.
پاسخ:
درسته ، حس رضایت بهشته
کاش زودتر با این چالش عاشنا میشدم و به جای این پست مسخره آخری .. اینو مینوشتم ! :/ 
پاسخ:
دو خط نوشتن چالش که حساب نمیشه :)) مسخره نبود :) مخصوصا اون آهنگ اولیه خیلی نوستالژی بود دوست داشتم
صادق جان هدایت یه جمله ای درباره ی بهشت دارند که اصن نگم بهتره :((
پاسخ:
اونو زیاد قبول ندارم :))) این پستتونو خیلی قبول دارم!
۲۳ مهر ۹۵ ، ۰۱:۲۳ ر. کازیمودو
چه بهشت جالبناک و ایضا عجبناکی :)
پاسخ:
جایی خوبه برای آدم تکراری نشه آدم دلش نگیره
((-: خوده بهشت باید جای قشنگی باشه به نظرم
پاسخ:
آره باید قشنگ باشه
۲۳ مهر ۹۵ ، ۱۳:۱۳ یک نویسنده
واقعا از موسیقی خوشتون اومده؟ اگه می خوایید آدرس دانلود آلبوم کاملش رو قرار بدم؟
پاسخ:
آره ، اگه اشتباه نکرده باشم اسم آلبوم  alphabet از roberto cacciapaglia هست که زدم دانلود بشه :)))) غیر از اینه ممنون میشم لینکشو بدید :)

دانلود شد فهمیدم اشتباه کردم اون نبود :( ولی این alphabet  هم بد نیست :)))))
۲۳ مهر ۹۵ ، ۱۵:۳۸ 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
بهشت من همون جاییه که آرامش دارم
و وقتی میرم اون محل ب خودم میگم:آخیش..رسیدیم!
حالا دیگه میتونی بشینی :)
پاسخ:
خب تا حدودی درسته اما اگه نشستن بخواد ابدی باشه آرامشه از بین میره ، به نظرم باید همیشه چیزی باشه بهش مشغول باشیم :)
۲۳ مهر ۹۵ ، ۱۵:۴۴ یک نویسنده
این لینک دانلود آلبوم 
http://dl.vmusic.ir/Neo%20Classical/Luigi%20Rubino%20-%20Il%20Soffio%20e%20la%20Voce%20(2016)%20128k%20[www.vmusic.ir].zip

و این آدرس سایتی هست که آلبوم رو معرفی کرده و برای دانلود گذاشته: 
http://vmusic.ir
پاسخ:
عه والا موزیک خیلی خوبه :)))

خیلی ممنونم دارم دانلود میکنم :))
چه بهشت قشنگی داری:)))

پاسخ:
ممنونم :) هر جاشو دوست داشتید میتونید برای خودتون تصور کنید :)))
پس چرا من این تهران جهنمی رو اینقدر دوست دارم؟:))


+چه خوب نوشتی، بهشتت جای ارومیه که مردم توش خوشبختن... حس خوبی گرفتم
پاسخ:
نمیدونم سلیقه های متفاوته :)))
ممنونم :)
+ تا حالا فکر نکردم که بهشت میرم یا جای دیگه چون تقریبا هر کاری که میکنم خوبی یا بدیشو چند وقت بعد میبینم...احتمالا خوبی هایی که کردم وقتی به خودم برمیگرده بهشت میسازه..
پاسخ:
این هم میتونه باشه :))
۲۳ مهر ۹۵ ، ۲۲:۵۳ خانوم لبخند :)
جالب بود بهشتتون.. :)
پاسخ:
متشکرم :)
همه جاش ترجیحا:)
پاسخ:
آزادید منم مثل استالمن به آزادی اعتقاد دارم :) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">