432 هرتز

افراد درونم

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۷ ب.ظ

امروز رفتم سایت کامپیوتر ،در کمال تعجب دیدم دخترا دارن کانتر بازی میکنن گفتم لابد نسل جدید بلدن این چیزا رو اما همون لحظه با سوتی های پی یا پی موجب شادی ما شدند ، یکی نیست بگه خواهر های من روحیه فمنیستی دارید قبول اما مجبور نیستید که هر کاری که پسرا میکنن هر چند خلاف میلتونو انجام بدید و بعدش بگید چه بازیه مزخرفیه :|  بگذریم که اگه فرندی فایر غیر فعال نبود شروع بازی همون پایان بازی بود ، اونطوری که همه ی خشاب ها رو اول بازی رو سر هم خالی کردن....

 تازه جالب تر اینه که یکی به سرور وصل نبود و با بات بازی میکرد همون اول کشته شد حالا کامپیوتر تصویر بازی بقیه بات ها رو نشون میده ایشون جو گیر شلیک میکرد گفتم خواهرم شما نیستینا گفت عه میدونم -_-

در این لحظه دخترک درونم بیتی از سیمین بهبهانی خواند :

دُنیا گر چه سراب است به گفتار شما
من به جِد طالب این کهنه سرابم ؛به تو چه؟

تمام افراد درونم در پاسخ به این شعر وا مانده بودند که حاج آقای درونم با کمک گرفتن از احکام فقهی گفت: 

تو کنی جامعه بیمار , به ما مربوط است.

بگذریم که حاج آقا علاقه ای به حفظ نام صاحب اثر ندارد تا خوانندگان گمان برند خودش گفته است و همچنین گویا اعتقاد چندانی به آیه ی شریفیه ی " مکروا و مکر اللَّه واللَّه خیر الماکرین" ندارد.

بگذریم این ماجرای طرز بازی دخترا سبب شد یاد بچگیم بیوفتم که با خواهرم میکرو و سگا بازی میکردم همین خاطره شیرین باعث شد که کودک درونم شدیدن هوس بازی های سگا و میکرو بکنه منم اصولا به هر نوع هوسی نه نمیگم....پیش خودم گفتم اون برد رسپبری پای کوفتی که داره خاک میخوره نمیتونه یه بازی میکرو روش پورت بشه...یکم سرچ کردم.... اشهد ان لا اله الا الله ، دیدم پدیده ای مادر بگرید به نام رترو پای وجود داره که هر چی کنسول بازی قدیمی هست روی رسپبری پای شبیه سازی میکنه و این شد شرمنده ی خواسته ی کودک درونم نشم :))


بیایید تا میتونیم سعی کنیم روی کودک درونمونو زمین نندازیم اما حواسمون باشه گاهی کودک درونمون دلمو چنگ میزنه تا کاری در تناقض با عقیدمون انجام بدیم اونجاست که ناخن هاشو باید با سیم چین بگیریم ...
۹۵/۰۷/۲۷

نظرات (۱۸)

مرحله اول اون استوانه سومی رو ک رد کردی. قبل از چاه یدونه قارچ مخفی جون داره. برو ب نسل جدید این تجربیات رو یاد بده
پاسخ:
 اهوم...تازه یادمه مرحله دوم یه راه مخفی داشت یهو میرفتی مرحله چند تا مونده به آخر :))))
۲۷ مهر ۹۵ ، ۲۲:۵۵ آقایِ ریقو
مدتی تو کافی نت-گیم نت کار میکردم. با بچه ها مینشستیم کانتر بازی کردن. اوایل بدم میومد کم کم دوستش داشتم و وارد شدم. یادش به خیر.
پاسخ:
چیز های نوستالژیک همیشه خوبن :))
۲۷ مهر ۹۵ ، ۲۲:۵۷ دالتون وارن
یادمه یه بار یکی از این تستای چرت و پرت اینترنتی درباره کودک درون دادم که نتیجه اش این بود که من کودک درونم مرده:////
+رشته فکر کنم شاعر درون هم داری!که خیلی تنبله و خودش شعر نمی سراید(!)فقط شعرای بقیه رو توی موقعیت های مختلف میگه!خیام!الانم که سیمین!:دی
+علاوه بر این بازی پسرونه انجام دادن فوتبال بازی کردن دخترا یه شاخه ی طنزِ!

پاسخ:
آدم کودک درون نداشته باشه زندگی واسش سخت میشه دقت کنید میبینید بچه ها غم و شادیشون و کینه شون لحظه ایه و اما محبت و دوست داشتنشون پایداره و این چقدر خوبه
+علاقه داره اما هیچ وقت نتونست شعر بگه :))
+آخ آره :)))
۲۷ مهر ۹۵ ، ۲۳:۱۲ 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
واقعا ترجیح میدم سمت چیزی ک ازش
سر درنمیارم تا بعدا اینجوری مسخره عام وخاص نشم😂😂😂
ولی خدایی این پدیده تو هر دو جنس هس و بالاخره آسمون
بازشده و ما افتادیم پایین😁
+فقط انبردست
پاسخ:
آره بهتره اول تحقیق کنیم تا سر در بیاریم راجع بهش منم خیلی دلم میخواد قسمت زنونه مسجد برم شاید اگه آمادگی و چادر مناسب داشتم میشد....
+شنکجه که نیست بچه بد بخت میمیره :)))

۲۷ مهر ۹۵ ، ۲۳:۳۷ یه آدم معمولی ..
به کودک درونتون بی اعتنا نباشید.
کودکی کنید.
پاسخ:
آره کودکی کردن بهترین راه ممکن برای فرار از مشکلات میتونه باشه.
۲۷ مهر ۹۵ ، ۲۳:۳۹ ژوکر تنها
ما نفهمیدیم شما دانشجویی یا آخوند؟!!! این مکرو مکرو چیه دیگه میگی این وسط؟!!!
واقعا دلیل علاقه پسرا به بازیای جنگی رو نمیدونم!! تنها بازی جنگی که انجام دادم، قلعه ولفنشتاین بود که اونم داداشم بازی میکرد اول بعد من از رو همونا دوباره میرفتم. خخخخخ.
پاسخ:
آیه ی قشنگیه خب امروز که خوندم به دلم نشست :)))))
بازی قلعه بیشتر استراتژیک به حساب میاد :))
۲۷ مهر ۹۵ ، ۲۳:۴۰ ر. کازیمودو
حاجی این سیمین بهبئائی رو هر چی تو گوگل سرچ کردم چیزی نیاورد. شاعر آنگولاییه؟  :دی
پاسخ:
ببخشید اشتباه تایپی رخ داد :))) سیمین بهبهانی  درستشه
عاشق آدم قارچ خور بودم .هنوزم هستم البته 
پاسخ:
من عاشق اونجاش بودم میرفت نامزدشو آزاد میکرد :)
۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۱:۳۸ کاظم لمسو
جالبه. خخ
یکم بازی گوشی کنین. کودکی..)::
پاسخ:
هنوزم خیلی شیطونم واسه همین بهم میگن خیلی خوب موندی :))
دخترک درون....تا حالا بهش فک نکرده بودم ...باید برم دنبال پسرک درونم ببینم چجوریه
پاسخ:
ببینید :)) دخترک درونم عاشق لاک زدنه :)))
وااااااااااااای چقدر من بچگیام ماریو بازی کردم:))))))
اصن رفتم به اون دورانا:)
منم رسپبری دارم از من رسپبری تو2 هست:)
و اینکه منم رفتم برم ماریو:))) :دیییییی
پاسخ:
همه ی ما خاطره داریم :))
چه خوب که رسپبری دارید :) من هم 3 دارم هم 2 خودم از 2 بیشتر خوشم میاد :))
خوش بگذره بهتون :)))
وای خدا خیرت بده خفه شدم از خنده 
یعنی داشتم زمینو گاز میگرفتم
پاسخ:
واقعا؟! چه خوب ....فکر نمیکردم موجب خنده ی کسی بشه :)))) 
هه:) از اینایی که میخوان پابه پای جنس مخالف پیش برن خندم میاد...خب هرکی یه روحیه ای داره.مثل اینکه پسرا بیان شروع کنن یه کار باالفطره دخترونه انجام بدن.البته نقیض داره.ولی کلیش اینه...البته کی میدونه!ادم خودش گاهی به خاطر یه کاری از یه نوع دیگه موجب خنده ی بقیه میشه.انگار که زنجیره ای باشه...بگذریم
کودک درون گاهی شرف ادمو به باد میده!آبرو نمیذاره برات:|
پاسخ:
آره اعتراف میکنم یه بار تنها شدم لاک زدم اما تنها نه توی جمع :)))
دیگه اسم اون شیطان درونه نه کودک :))))
لاک زدن دیگه واقعنی  قابل باور نیست...

رو کنید دخترک درونتونو بامزس ظاهرا
پاسخ:
نه دیگه همین کافیه بقیه ش موجب خجالته :))))
کلمات تخصصی متن زیاد بود! :))
پاسخ:
ببخشید سعی میکنم تکرار نشه :)
از آنجایی که این پست از تمام جوانب تخصصی است نظر گذاشتن در آن را جایز نمیدانستم :))
کانتر خیلی سخته ... فکر کنم تو کل زندگیم ۵ دقیقه کانتر بازی نکردم !!
قارچ خور و سگا هم که وقتی دست ما رسید خز شده بود :/ اصن کیف نمیداد سگا بازی کنی وقتی پسرخاله ات پلی استیشن ۱ دارد... 

از دنیای شعر و حدیث هم همانقدر سررشته دارم که فقط میدانم سیمین اسم زن است :///
پای دار باشید :دی 
پاسخ:
جایز نمیدانستید این شد اگه جایز بود چی میشد!!!
۰۳ آبان ۹۵ ، ۰۱:۴۵ فرید صیدانلو
تصویر سازی کانتر خانوما خیلی خوب بود
چند دقیقس دارم میخندم
دوتا از دوستام هنوزم دارن بازی میکنن
هر شب راس ساعت میرن تو. سرور و بازی میکنن
الان خیلی امکاناتش بهتر شده
پاسخ:
ممنونم :))
من خودم بعضی وقتا بازی میکنم  همون ورژن 1.6 فقط
۱۸ آبان ۹۵ ، ۱۰:۲۹ تبارک منصوری
به یه خانوم 25 ساله که ده دوازده ساله گوی بازی خوری رو از رقبای مذکر ربوده و هر نوع بازی اکشن اعم از آی جی آی (با افتخار میگم بدون کد :)) و سری بازی های کال آف و آساسینز (بازی مورد علاقه ام)و بتلفیلد و کراسیس و اسنایپر و تامپ ریدر و شیفت و نید فور اسپید و اکثر بازی های زامبی طور رو از دم شمشیر گذرونده، سلام کنید ! ^_^
دختری که بلد نباشه زامبی بکشه که دختر نیست !
پاسخ:
سلام
تجربه ثابت کرده دخترا بیشتر ادعا میکنن اما با اسم بازی هایی که شما بردید فکر کنم تجاربم کافی نیست :)))
من فقط اسمشونو شنیدم در واقع...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">