432 هرتز

?!Are You Lost In The World Like Me

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴ ق.ظ

اون سری تمام با یکی از دوستان رفته بودم جمهوری خرید . گفت : بریم یه چیزی بخوریم..گفتم :بریم پیتزا داوود!  اولش قبول نکرد. گفتم: اولین پیتزایی تهرانه در ضمن شما تو گوگل پیتزا بزن کلمه ی پیشنهادی بعدیش داووده! تازه تو راه کلی تعریف کردم گفتم همون طور که مک دونالد نوشابه هاشو فری ریفل میده اینجا هم آقا داوود هر چند بار که بخوای کالباس رایگان میده و کیفیتش در حد سالامی هست !  اینو گفتم ورق برگشت :) گفت بریم...رسیدیم با تعجب و تحقیر گفت اینه گفتم آره پیتزای چی میخوای؟!اینم بگم هر پیتزایی انتخاب کنی فقط همون کالباس رو میریزه با یه پنیر که بیشتر میخوره پنیر گودا باشه :)))) در کمال ناباوری گفت نه! این خیلی سگ پزه و اینجا بود که میشن فیلد شدم و این بار هم داوود مارو نطلبید...

 هر وقت از خیابون نوفل لوشاتو رد میشم دلم واسه ی پیتزا داوود پر میکشه از اونجایی که به نظر من سخت ترین بخش تنهایی ، تنها غذا خوردنه اصلا به دل من نمیچسبه تنهایی برم اونجا پیتزا بخورم تازه یکم هم میترسم :))) برای همین کلا این روزا هر کسی رو میبینم میگم بیا بریم داوود مهمون من حتی توی این شرایط هم کسی رو پیدا نکردم :|

کاش یکم از زندگی عادی لذت میبردیم مثل قدیم که از طعم نوشابه های شیشه ای که انصافا عامل انتقال هر نوع بیماری بودن ولی هیچیمون نشد لذت بردیم.

اگه برای خودمون زندگی کنیم شاید به جای اینکه رستوران نایب بریم و هزار جور عکس سلفی بگیریم تا جار بزنیم که ما هم جای لوکس میریم بریم همون پیتزا داوود انقدر کالباس فری ریفل بخوریم گلاب به روتون دچار بیماری های گوارشی بشیم  تا شاید در دستشویی ها به فکر فرو بریم که چرا ؟!

?!Are You Lost In The World Like Me

 

مدت زمان ویدیو : 3 دقیقه 15 ثانیه 
۹۵/۰۸/۱۲

نظرات (۱۸)

۱۲ آبان ۹۵ ، ۰۰:۲۳ یه ادم معمولی..
تنها غذا خوردن واقعا سخته.
شاید اونا بهتر از ما و راحت تر از ما واسه خودشون زندگی کنن.
پاسخ:
خیلی سخته مشکلیه منو شدیدا ضعیف کرده...
نمیدونم کدوم گروهید و کدوم گروه رو میگید :))) اما مهم اینه زندگی کنن 
۱۲ آبان ۹۵ ، ۰۰:۲۶ یه ادم معمولی..
چقد ویدیو قشنگ و غم انگیز و دردناکی
پاسخ:
آره خیلی دردناک و قشنگه 
منم عاشق فلافلم. والا مملکت نیس که داریم، همه عقده ای و بدبخت. یه کاری کردن که ادم دیگه نمیتونه خودش باشه. اعتماد به نفسمون از بین رفته. 
پاسخ:
ترم یک پول نداشتم قوت غالبم فلافل بود :))) واقعا
۱۲ آبان ۹۵ ، ۰۱:۰۹ ر. کازیمودو
گفتی داوود یاد ساندویچی داوود کثیف افتادم مَشتی. ما رو بردی دو سال پیش. یاد اون ایام بخیر به مولا
پاسخ:
داوود کثیف :))))))))))))) یه اصل هست هر چی غذا کثیف تر خوشمزه تر ..
اصلا حال غذا خوردن به تنهاییشه . دیگه اوجش تنهایی فست فود رفتنه . با جمع نمیچسبه ....
پاسخ:
عجیبه ! من اصلا نمیتونم تنهایی چیزی بخورم...
گفتی خودت حساب میکتی؟؟؟ ؟


اقا من اماده ام ادرس رو بفرست!
پاسخ:
واقعا؟! اگه پایه ای خصوصی حرف بزنیم :))
من هیچ وقت نمیتونم تنهایی غذا بخورم...ولو یه صبحانه ی هول هولی...همیشه وقتی خونه تنها بودم،غذا نمیخوردم تا یکی بیاد...
+این کلیپ عالللللللی بود...عالی
پاسخ:
فکر کنم خیلی ها اینجورین...
مهمون شدنم قبول نکردن مفته آخه:-P 
اولینا رو همیشه باید رفت اگه اولین پیتزاییه حتما یه بار باید پیتزاشو خورد;-) 
پاسخ:
قبول میکنن اما از نزدیک میبینن فرار میکنن :))
سگ پز؟
این دفعه خواستید برید پیتزا داوود من پایه ام حیف اگه بخوام بیام باید شش تا هشت ساعت با اتوبوس راه بپیمایم :-))
چه کالیپ جالبی. واقعاً گم شدیم تو دنیا.
اون قفس ها که آدم ها توشن به معنای واقعی همینه.
خیلی حرف ها تو این کلیپ هست.
پاسخ:
اصطلاح سگ پز اینجا خیلی مرسومه اشاره به میزان کثیف بودن غذا داره :))) مثلا نزدیک دانشگاه شریف یه علی سگ پز هست که گویا اولین سگ پز در تاریخ کشور به حساب میاد...

آره کلیپش عالیه...
کلا همیشه کار های موبی رو دنبال میکنم چه کلیپ چه کتاب چه آهنگ :)))
پیتزا چیه؟؟ برین کله پاچه بزنین
پاسخ:
کله پاچه خیلی چربه و احتمال وجود کرم توی کله پاچه بیشتر از گیلاسه :|
۱۲ آبان ۹۵ ، ۲۰:۴۹ مکتب نرفته
راستش ویدیو خیلی قشنگ و مناسب بود ولی منظورتون از قسمت آخر رُ نفهمیدم
(دچار بیماری گوارشی بشیم و...) 
پاسخ:
اگه توی خوردن کالباس های پیتزا داوود زیاده روی کنید مجبور میشید برای هضم و دفعشون ساعت ها در دستشویی باشید تا شاید...
بابا این چیزا چیه میخوری اه اه اه
گوشت میخوری؟
اونم از نوع سوسیس کالباس؟ 
پاسخ:
آره متاسفانه دوست دارم :) وقتی زندگی دو روزه پیش گیری واسه چیه :))
روز دوم‌ات هم می‌بینیم برادر!
پاسخ:
وبلاگو حذف میکنم اون موقع تا کمتر ضایع بشم :)))
۱۳ آبان ۹۵ ، ۰۰:۲۶ وارش بارانی
پیشنهاد میکنم برین میدون انقلاب آش نیکو صفت بخورین.. از هزار تا اردک آبی و نایب هم بیشتر میچسبه..
پاسخ:
کاش زود تر میگفتین امشب میرفتم هوا هوای آش بود :)) چشم میرم هر چند که آش رشته ی شمال که توش دوغ داره یه چیز دیگه س :)))
میدونی شاید تو خاطره ی خوبی از پیتزا داوود داری که باعث میشه چشمتو روی بی کیفیت بودنش یا هرچیز دیگه اش ببندی!
شاید دیگران ندارن اون خاطره ی خوب رو برا همینه نمیتونن باهات بیان:) هرچند من و دوستم همیشه میریم از کثیف ترین ساندویچیِ شهر ساندویچ میخریم اصن انگار خوشمزه تره:)
و اینکه هممون گم شدیم:( از همون روزی که نفهمیدیم اصن برا چی بدنیا اومدیم:)
پاسخ:
خاطره ی خوبی ندارم ولی خیلی وقته دلم هوس کرده...
من هنوز هم نمیدونم برای چی زندگی میکنم :)))
۱۴ آبان ۹۵ ، ۰۱:۰۱ فاطمه (خط سوم)
تا حالا نرفتم پیتزا داوود اما با توصیفایی که راحب کالباساش شنیدم ترجیح میدم نرم و فانتزیمو بهم نزنه و همونجوری نوستالژی در حد اسم بمونه برام :)))
+
جدیدنا که مد شده بعضی جاهای قدیمی به صرف اسم و رسم و نوستالژی بودنشون، بکنن تو پاچه ی ملت
یه مثالش رستوران گل رضاییه
پاسخ:
آره درست میگید یا دیگه کیفیت ندارن یا خیلی گرونن ولی سالی یکی دوبار رفتن خالی از لطف نیست :)))

جمله ی اخر قبل اهنگ منو داغون کرد-_- :))))
پاسخ:
:))
آقا من یه پیتزا فروشی پیدا کردم مشتری اول و آخرش خودمم
همیشه 5 تومن بهم تخفیفم میده
وقتی هم میام تو مغازه ش بلند میشه میاد دم در کلی واسم آهنگ پخش میکنه
تا آماده شدن پیتزا واسم نوشیدنی میاره
اصن یه چیزیااا
پاسخ:
5 تومن تخفیف !!! ما پیتزا دو نفره میخریم پنج تومن :))))) اصن کاسه ای زیر نیم کاسه س

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">