432 هرتز

Woolloomooloo

يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۴۸ ب.ظ

امروز توی مترو طبق معمول هدفون تو گوشم بود بر خلاف اینکه پلی لیستی رو باز کنم رفتم تو بخش همه آهنگ ها ، یکیو پخش کردم و تیک شافل رو هم زدم طبق معمول آهنگ های تکراری پلی شدند تا اینکه شما پخش شدی اولش بهتون خندیدم راستش توی نگاه اول خیلی صدا هاتون مسخره بود پیش خودم فکر کردم سازنده ی شما واقعا چه هدفی داشته همچین آهنگی رو ساخته و حتی پخش کرده...

یکم گذشت عمیق تر شدم بهت گوش دادم حس کردم خیلی تنهایی اخه میون این همه آهنگ کی میاد به تو گوش بده. از اونجایی که ما آدما یه چیزیو یا از روی نیاز یا از روی ترحم دوست داریم دلم خواست دوستت داشته باشم من اگه یه آهنگ بودم طبیعی بود بیشتر از هر چیزی به دو تا گوش واسه شنیده شدن نیاز داشتم من بهت گوش دادم...

بار ها شده یه آهنگ اشک آدمو واسه زنده کردن خاطرات دربیاره اما تو به خاطر خودت اشکمو درآوردی این دومین بار بود تو مکان عمومی گریه ام گرفت. من خیلی تنهام نه به اندازه ی تو حس کردم مدت هاست منتظر یکی بودی که یکی بیاد درکت کنه کم کم متوجه شدم سازنده ی تو یه نابغه بوده که تونست بدون کلام ، بدون ساز های دلنشین ، حتی بدون ملودی منو محو آهنگش که تو باشی کنه و همین طور تو که منو به فکر فرو ببری....

برای اینکه دفعه ی بعدی هم بهت گوش بدم نیاز داشتم اسمتو بدونم اسمتو دیدم وای   Woolloomooloo چه اسم با مزه ای داری من اگه  یه آهنگ بودم از مخترع seekbar تو پخش کننده ها متنفر میشدم خیلی بده آدم یه قسمت یه آهنگ رو رد کنه یه جور سو استفاده از آهنگه میدونی اخه ما آدما عادت داریم تا وقتی یکی واسمون جذابه سرگرمش بشیم من قول میدم از اول تا ثانیه ی 198 امی که تو داری از احساست میگی بهت خیانت نکنم.


پی نوشت: 

نفس کشیدن صرفا دلیل بر زنده بودن نیست و احساس فقط برای موجودات زنده نیست ،برای خیلی ها هست مثل کسانی که احتیاج دارن براشون پنج شنبه  ها یه دسته گل به یادتم بفرستیم یا کسانی که به خاطر رنگ و نژادشون هیچ وقت مورد احترام قرار نگرفتن یا راندوویی که چند ماهه که دیگه نفس نمیکشه... هستن کسانی که مثل Woolloomooloo خلق شدن تا شاید ما فکر کنیم!

۹۵/۰۸/۱۶

نظرات (۱۴)

چه قشنگ:)
پاسخ:
ممنونم
اخییییی، با اهنگ هم حرف میزنی؟ یه وقت عاشقش نشی با این همه احساس پاک خخخخخ
شوخی کردم ولی در کل چقد عجیبه که ادم این همه حس نسبت به یه اهنگ داشته باشه
موسیقی چیز خوبیست :))
پاسخ:
این مال قدیما بود :)) الآن کار از نصیحت گذشت....
نمیدونم آهنگ ضعیفیه از آرتیستی قوی و این هم خیلی عجیبه !
همونجور خیلی ها معلول به دنیا میان برای ما عجیبه که مگه میشه خدایی که نمی خواد یه خنده بشه غم...
چیز زیادی دست گیرم نشد . همون پلی لیست و موسیقی رو دیدم تا الان تو این فکر بودم برم بخوابم یه چاوشی هم گوش کنم . (میگم این رندوم (؟) پلی کردن آهنگا هم بدبختیه واسه من . میزنم رندوم بعد انقدر میزنم بعدی به اونی برسم که دوست دارم .)
پاسخ:
خب برای اینکه به قول شما رندوم پلی کردن آهنگ حس بدی براتون نیاره و لذت بخش باشه پیشنهاد میکنم رادیو گوش بدید...
خوش بحال اون آهنگ که مورد توجه شما قرار گرفته. 
یکی بیاد به منم توجه کنه.
:-)
پاسخ:
این نوشته قدیمیه :) من از اون روز ، هر روز بهش گوش میدم...
توجه پایدار بهتره
۱۷ آبان ۹۵ ، ۱۰:۰۳ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
گاهی با بعضی موسیقیا میشه زندگی کرد
و بعضیاشون عملا آدموتا لب مرگ میبرن...
پاسخ:
تا به حال نشد با آهنگی تا لب مرگ برم...
۱۷ آبان ۹۵ ، ۱۱:۳۸ ر. کازیمودو
فدای معرفتت سالار
پاسخ:
مخلصیم :)
۱۷ آبان ۹۵ ، ۱۶:۱۱ یه ادم معمولی..
موسیقی خیلی دلنشینه و موسیقی پر از احساسه.
نفس کشیدن ملاک خوبی برای زنده بودن نیست.
یه کمی به خودمون بیاییم و به همه به خاطر انسان بودنشون احترام بزاریم نه به خاطر چیزای دیگه ....
پاسخ:
کاملا درست میگید...
۱۸ آبان ۹۵ ، ۱۰:۰۷ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
:)
ایشالا که نشه
ولی منظورم متن موسیقی تنها نیست گاهی آهنگی با خاطره ای دور آمیخته شده
که در اصل اون خاطره آدم رو تا لب مرگ میبره
پاسخ:
آهان ، آره یه بار مادربزرگم خوند فیلم گرفتم بعد ها دیدم فیلمو خیلی گریه کردم 
:) عخیییی چه روحیه ی لطیفی:)
خیلی جالبه که تفکراتت انقدر گسترده بشه راجب یه اهنگ:)
پاسخ:
گویا روحیم قدیما لطیف تر بود :)))
آهنگ خاصی بود :)
دیدگاه بدیعی بود نسبت به یه آهنگ:)خیلی خوب و جالب(اوج احساسم به یه موضوع جالبو اینطوری بیان میکنم :))))   )
و خب...اون قسمت اعلام وفاداریتون حس کل وبلاگو عالی میکنه:)
پاسخ:
خیلی ممنون :))) تا به حال انقدر تعریف نشنیده بودم نمیدونم چی جواب بدم :))))
+ بعضی چیز ها رو غریب وار رها میکنم ...آخرش این غربت کار دستمون میده!
پاسخ:
زیاد خوب متوجه منظورتون نشدم...احتمالا منظورتون اینه که هر چی دور تر باشیم حریق خاطرات دلمونو بیشتر میسوزونه...
فقط میدونم اون ارتباط مهمه شاید یک آهنگ،یک دوست،یک خلوت و...
پاسخ:
درسته تا ارتباطی نباشه علاقه ای ایجاد نمیشه...
۲۳ آبان ۹۵ ، ۲۲:۰۵ فاطمه (خط سوم)
مرسی از پیشنهاد :)
پاسخ:
متوجه نشدم :))) به هر حال خواهش میکنم
اگ اشتباه نکنم  چهارمین تراک از آلبوم Zoolook ژان میشل ژار رو میگی که هفتمین آلبومش بود.آهنگساز بزرگ فرانسوی و پسر موریس ژار.
این آلبوم درباره ی موجودات غیر طبیعی بخصوص انسانهای گرگ صفت و دور هست.البته درباره ی موجودات گنگ و نا آشنا.به طور مثال انسانهای ناشناخته هم اثر داره .
کلا اون قسمت ناشناخته تمدن بشری رو نشون میده.باورها و تخیلات ذهنی و حتی امراض روانی بشر.
تراکهای آلبوم یکی از آهنگهای ثابت ژار هست.
مثلا کنسرت .چین و پاریس 1990 و 1998 برج ایفل 
آلبوم منحصر بفردیه .
پاسخ:
درسته همونه ، ممنونم بابت توضیحات مبسوطتون :) همین طور که توی آلبوم Aero هم zoolook بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">