432 هرتز

سرانجام

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶ ق.ظ

در پی پست خیلی قبل پیش که مربوط به ازدواج بود تصمیمم بر این بود که ازدواج سنتی کنم و پیرو این تصمیم خانواده ی گرامیم دختری رو انتخاب کردند و ما روانه ی خانه ی آن شدیم...متاسفانه من از ظاهر فرد مورد نظر خوشم نیومد و توی دلم در حال لعنت فرستادن به این طرز از آشنایی و دیدن بودم که گفتن دختر و پسر برن حرفاشوتو بزنن ، اما از اونجا که میدونستم من با حرف زدن ممکنه خر بشم :| گفتم نیازی نیست حرف بزنیم !

اینجا بود که فضای گرم جلسه رو به گند کشیدم و سنگینی نگاه همه رو حس میکردم :)))

یه ربع بعد پاشدیم اومدیم بیرون ، آخر شب به خونواده ام گفتم ازش خوشم نیومد اینجوری نمیشه همش بریم اینور و اونور دل دختر مردمو بشکنیم اونا هم گفتن ما فکر میکردیم خوشت میاد ازش هیچی خلاصه بحث بالا گرفت نتیجه این شد که پدر و مادرم ازدواج سنتی رو اینجوری رو دوست ندارن و حتی توجهی به شعار "توپ تانک باقالی! دختر فقط شمالی!" هم نمیکنند پس خودم هم باید مثل همه ی پسرا بگردم تا اگه از دختری خوشم اومد با حفظ شئونات اسلامی باهاش آشنا بشم و بعدش مراحل دیگه...

حالا از پس فردا باید توی حیاط دانشگاه! نشد توی خیابون ولی عصر ! نشد حتی توی پارک دانشجو !!!! (پناه بر خدا ) پیدا کنم !

این بود سرانجام ازدواج سنتی :|

۹۵/۰۹/۲۷
432 هرتز ازدواج

نظرات (۱۴)

بله دیگر دوره آن سبک ازدواج گذشته:)
پاسخ:
ولی من اونجوری دوست داشتم :| 
جالب بود نوشته ها . راستش صفحه ی اولو خوندم ، دیگه حوصلم نشد برم بقیه ی صفحه ها (یا حتی چک کنم ببینم بقیه صفحه هایی وجود داره یا نه ! ) ولی کلا خوب بود . اصولا دست نوشته ها ارزش خوندن دارن :)))
پاسخ:
ممنونم :)با توجه به اون حوصلم نشد ! همین که عنوان رو خونده باشید برام ارزشمنده :))))

خب شما ک اسن مدلی رو ترجیح میدی میتونی بگی فرد مورد نظر ک پیدا شد قبل از مراحل رسمی یه جوری غیر مستقیم ببینیش بعد اگه این مرحله حل شد و مسائل خانواده ام حل بود ادامه بدین
پاسخ:
آخه غیر مستقیم دیدن عملا امکان پذیر نیست !
این شعار ارزشمندو دقیقا از کدوم پستو کشیدین بیرون؟! :دی
پاسخ:
اینو اولین بار از فردی ملقب به صفار شنیدم ! اگه بخوام درباره ی صفار توضیح بدم همین کافیه بگم که پنج کیلومتر توی اتوبان دنده عقب اومد تا بریم بنزین بزنیم ! واقعا قبولش دارم !
:-P 
دگ‌تو خیابون گشتنم صلاح نیس 
خلاصه به همون دخترای دانشگاه و محل کار قناعت کنین چون علاوه بر ظاهر از اخلاقشونم یه چیزایی دستتون میاد:-) باشد ک رستگار شوید:-P 
پاسخ:
اینو در نظر بگیرید که دانشگاه ما دخترا از پسرا زشت ترن..تا حدی که به نظر من میتونن دلیل اصلی بالا رفتن آمار همجنسگرایی  باشن ! محل کار هم من سنم از همه خیلی کمتره در حدی که هم سن مادرم هستن !
باید فکر دیگه ای کرد :)))
این جوری هم ازدواج میکنن هنوز بعضی ها ؟‌:دی اگر هم بکنند لاقل آنقدر سنتی اند که اصلا با وبلاگ آشنایی ندارند.

به نظرم این سبک ازدواج نه تنها خوب نیست بلکه بد هم عست . 

حالا لازم نیست متوصل به پارک دانشجو شوید. آدم زنشو از اینترنت پیدا کنه بهتر از اینه که یه شبه برای کل عمرش تصمیم بگیره تازه اونم شبی که معلوم نیست چند کیلو تظاهر توش باشه . . . (مواد آرایشی زیاد که آدم رو وسوسه میکنه هم فراموش نشه )‌


پاسخ:
من با نظرت مخالفم ، نصف ازدواج به ظاهر دو طرف بستگی داره چه سنتی چه مدرن...تظاهر به خوب بودن همه جا هست که معمولا اخلاق واقعی بعد از یکی دو سال معلوم میشه اون وقت هم به اندازه کافی وابستگی وجود داره که نشه تصمیم گرفت :) ، کسی که با مواد آرایشی وسوسه میشه بهتره که جای ازدواج به فکر راه کار های دیگه باشه.. 
همینجوریش ما نت زده شدیم حالا وای به حال زندگی ای که با فضای مجازی شروع بشه.. 
منم با ازدواج سنتی جور نیستم. هرچند هرگز ازدواج نمیکنم.
پاسخ:
من که کلا با خود ازدواج جور نیستم ،اما شتریه که دم خونه ی هر کسی میخوابه :) 
تظاهر توی ۱ ماه رابطه دوستانه و جاست فرندوار کاملن از بین میره. حفظ تظاهر یک شبه خیلی راحت تر حفظ تظاهر یک ماهه است ! 

آقا وای بحال نگو . ما یکی از دوستامون از طریق نت زن گرفت . خوبیت نداره عاخه این حرف شما :دی 

راستی این پست جدیده راجع به من نباشه یه وخ خخخ 

پاسخ:
هیچ تظاهری نمیتونه کاملا از بین بره ! اگه بره مسلما اون فرد اون قدر کامل نیست که بشه انتخابش کرد ! 
بعضی ها نت محورن :) به نظر من نت هنوز اونقدر پیشرفت نکرده که ارتباط کاملی بسازه نمونه ش کمبود آی کانتکت !
نه تمامش راجع به خودم بود کلا نظرات برام قابل احترامن چون طرز فکر افراد هستن ! اما همیشه پست ها طرز فکر من نیستن پس راحت باشید :))) قسمت دوم هم که یه ربع پرده بالاتر بود من صدایی از شما نشنیدم که بدونم شامل شما هم میشه یا نه :)) خودم به این بیماری گرفتارم !!!
۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۹:۲۳ دختر به شدت معمولی
ازدواج سنتی خوبه ولی نه انقدر سنتی که حتی طرفو بخوای برای اولین بار ببینی 

تو خیابون و نت زن پیدا کردن هم یکم یه جوریه :/
اما حیاط دانشگاه خوبه حداقل اخلاقشم میشه یکمی فهمید 
پاسخ:
برای اولین بار هم نبود اونقدر...


اخه دانشگاه ما از نظر من دختر خوشگل نداره :| اصلا باید دانشگاه ها ی دیگه برم :))))))

همه ی پست یه طرف،شعارتون یه طرف:))))))))))))))
پاسخ:
:)))))

آخی

بیچاره دختره

حداقل یه کوچولو حرف میزدید می گفتید دیدگاه مشترک ندارید یا همچین چیزی

چه بد دلشو شکوندید!

پاسخ:
همه اینو میگن ، به نظرم توی یه سری چیز ها جلو تر بریم بد تره، دلی بد تر میشکنه... 
بهتر بود شما قبلترش دختر خانومو میدیدن
یه طوری که خود دختر متوجه نشه شما میخواین ببینینش برا ازدواج
بعد اگر خوشتون اومد مراحل دیگه رو میرفتین
چون دخترا برا هر خواستگاری که براشون میاد واقعا ذهنشون درگیر میشه و اگر پسر نپسنده خیلی خیلی تو روحیشون تاثیر میذاره و اصلا حکمت خواستگاری پسر از دختر همین روحیات دختراس

پاسخ:
حرفتون درسته ولی امکان پذیر نبود ...
۱۸ دی ۹۵ ، ۲۳:۵۳ دالتون وارِن
یعنی این بهترین جریان خواستگاری ای بود که تاحالا شنیده بودم!!یعنی عااالی بود!وقتیکه پیر شدم این خاطره رو برای نوه هام تعریف میکنم اصلا:دی

وااای هی دارم تصور میکنم دختره خندان و خوشحال بلند میشه برید حرف بزنید بعد میگین نیازی به حرف نیستش!!!!!هی سرمو میذارم رو دستم:)))))))

ولی درهرصورت من عروسیتون میام:دی


پاسخ:
بعدش هر کیو دیدم گفت کارت زشت بود کلا عذاب وجدان گرفتم ....

با این وضعیت اول من باید عروسیتون بیام :))))
۱۹ دی ۹۵ ، ۰۰:۰۰ دالتون وارِن
نه بابا!تازه اینکه خیلی خوبه:)من تصورم از روز خواستگاریم(:|)اینه که اصولا چون از مقوله ازدواج بدم میاد!سه روز پشت هم سیر بخورم مسواک نزنم جورابای ده سال پیشمو بپوشم اون وسط چایی رو بریزم توسینی و .....
اینجوری میکردین خوب بود؟والا!
فقط میشه خواستگاری بعدی منم خبر کنین بیام اونجا یکم بخندم؟:دی:دی
پاسخ:
خب کافیه بگین استخاره کردم خیلی بد اومد نیاز به جنگ نیست...الآن بدتون میاد اما یه روزی عاشق میشین حتی عتقاد هم نداشته باشید میشینین 7 بار ناد علی میخونین :)

والا هنوز توی پیدا کردن موردش موندم چه برسه خواستگاری....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">