432 هرتز

هیچ عاری مثل کار تو نیست !

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷ ق.ظ
چند روز پیش با دوستم رفتیم گوشی موبایل واسش بخریم از اون جایی که دوستم خیلی حساسه که گوشیشو رو از جای معتبر بگیره رفتیم نمایندگی هواوی واقع در چهارسو ! البته به من باشه که من گوشی رو فقط بدون گارانتی و از طبقه ی 6 علاالدین میگیرم! پول اضافه که ندارم والا ! فوقش اگه خیلی نگران گوشی باشم بیمه ش میکنم... بگذریم ، رفتیم یه گوشی با باتری بسیار قوی انتخاب کردیم و خریدیم ، فروشنده گفت برید اون طرف همکارانمون واستون راه اندازی کنند ! آقا ما هم رفتیم...
همکارانشان گفتند که دو نوع آنلاک وجود داره یکی 147 تا قفل باز میشه یه نوع کپی هم هست 63 تا باز میشه اگه گوشیتونو میخواید بعد دوماه عوض کنید کپی رو بزنید اگه نه اصلیو بزنید ! قیمت اصلیش 55 تومنه قیمت کپیش 45 تومن !   آقا من گفتم این دقیقا چیکار میکنه گفت یه سری پک فرم باکس ، دیواس کُر  هست که روش نصب میکنیم چون نمایندگیش هستیم فقط ما میتونیم این کارو کنیم ! من گفتم نه ممنون ما گوشیو روت میکنیم اصلا احتیاج نداریم! یه نگاه عاقل اندر سفیه کرد گفت فکر کنم متوجه منظورم نشدی این یه چیز جداست اصلا به روت ربطی نداره! حالا کدومو میخواید اصل یا کپی ؟ توی دلم گفتم من که میدونم ایننا همش کلاه برداریه ، دوستم گفت همون ارزون تره ! من اینجا بلند گفتم هیچ کدومو نمیخوایم ! بعدش گفت محافظ چی گفتم هیچی نمیخوایم از شما بگیریم ! حیف که پول گوشیو داده بودیم وگرنه اونم نمیگرفتیم از اون جا....

خیلی بده که به خاطر هیچی دقیقا هیچی داره از مردم این همه پول میگیره... دقیقا مصداق کامل کلاهبرداریه.
حساب کنیم اگه روزی ده بار این کارو کنه میشه ماهی 30 تومن ! وای خدا اینو اون دنیا شخصا بیامرزه ! حالا کسایی که فقیر ترن یه گوشی میخرن واسه یه عمر ، خیلی حساسن روی گوشیشون که خراب نشه با اینکه وضع مالیشون خوب نیست باز هم این پولو میدنو  به جاش چند وقت شام و ناهارشونو محدود میکنن ...دیدم که میگم !

حالا اینم بگم یه بار طبقه ی دوم علاالدین بودیم گفتم این گوشی چند تومنه قیمت خوبی گفت انصافا ! بعدش گفت اگه میخوای میتونم روش پچ نصب کنم پردازنده ی 8 بیتش تبدیل میشه به 32 بیت ! آقا اینو گفت من یعنی هنگ کردم اخه اینو کجای دلم بذارم که داره 8 بیت باس رو به صورت نرم افزاری تبدیل به 32 بیت میکنه !اونم به کسی میگه که توی میکرو پروسسور ها بزرگ شده ! یعنی سامسونگ به جای پرسسور از fpga استفاده کرده ! الله اکبر.
۹۵/۰۵/۲۸
432 هرتز عجیب

نظرات (۱)

دقیقا دارن کلاهبرداری میکنند 
ستاپ باکس و... همش الکیه 
به خاطر همین هم از بازار موبایل بگیرید مطمئن تره 
پاسخ:
فرقی نمیکنه بازار موبایل هم که به صورت دیفالت همون قدر گرون تر میدن ولی خب حداقل رو راستن !
راستی آدرس جدید مبارک :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">