432 هرتز

تردید مبهم

جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۵۱ ب.ظ

آدم سه روز برای امتحانی وقت داشته باشه بره توی پرتال برنامه رو نگاه کنه و بشینه مثل خر بخونه :| (البته این خر خیلی تنبل تر از این حرفاس) اما حس عجیبی داشته باشه که چرا کسی راجع به امتحان ازش سوالی نمیپرسه ولی چند بار میره توی پرتال چک میکنه خیالش راحت میشه که همه چی درسته و به خوندن ادامه میده تا اینکه میرسه شب امتحان رفیقش پیام میده :


-خوندی؟

- آره

- از روی چی ؟

-از روی اسلاید ها

- توضیح نداره که ولی واسم بفرست..


اینجابود که اون آدم فکر می کرد خیلی تیزه توی دلش گفت من که بدون توضیح هم متوجه شدم اما پس از فرستادن اسلاید هاچند پیام (اینجا نمیشه دقیقشو گفت) در مفهوم گند زدی فردا که اینو امتحان نداریم از تمام افرادی که در خوابگاه کنار رفیقش بودند رو دریافت میکنه...

اون فرد با جمله ی خدایا شکرت که قبل امتحان فهمیدم از ساعت 11 شب میشینه کتاب 800 و خورده ای صفحه ایه درسی که حتی کلاسشم نرفته رو تا صبح میخونه !


اون آدم بد بخت من بودم که با حادثه ی اخیر به زیبایی جمله ای از مصطفی مستور( البته با تحریف فراوان) ایمان آوردم:

خوندن اشتباه برنامه امتحانی در پرتالی که دیدنش کلافه ات می کند تردید مبهم ات را به یقینی روشن تبدیل می کند : عاشق شده ای :)

۹۵/۱۰/۱۷
432 هرتز

نظرات (۱۰)

:)
موفق باشین
پاسخ:
همچنین :)
آخ من دقیقا اینو تجربه کردم به شکل حادترش چون درست سرجلسه فهمیدم :|
کلا از وقت زیاد بین امتحانا خوشم نمیاد ینی نمیومد! وقت آدمو میگیره الکی :))
پاسخ:
وای من هنوزم خدا رو شکر میکنم زود فهمیدم :)))
برای ماهایی که شب امتحانی هستیم این وقت زیاد یه جور نعمت الهی حساب میشه :)))
خدا بهتون صبر فراوان بده. من بودم سکته میزدم. اونم ده ها بار.
پاسخ:
بیشتر خنده دار بود :)))) یعنی آبروم رفت...
:)))
غصه که نخوردین یه وقت :))

منم همین پریروزیا یادم رفت امتحان داشتم و نرفتم بدم
پاسخ:
نه بیخیال تر از این حرف هام :))) البته نه به اندازه ی شما که به مرحله ی فراموشی برسم :)))
:)))))))))) حالا امتحان چطور گذشت؟
پاسخ:
والا وسوسه شدم تقلب کنم اما دیدن چهره ی معصوم افراد نرد (Nerd) کلاس منصرفم کرد...حتی برای فرد خودگرایی مثل من هم اخلاقی نیست حقشون ضایع بشه...
اما در کل بد نبود یه چیزی بیشتر از پاس شدن ، میشم :)

۱۸ دی ۹۵ ، ۱۱:۴۹ هاله ハル
مهم نیست ازین امتحانا زیاد بوده که مهم این ایمان آخریه که بهش رسیدن؛ خوب چیزیه :) همه جوانب رو پوشش میده و باعث میشه که «درس و مدرسه همه را عذر بنه»-طوری، «یک چند هم خدمت معشوق و می» کنید. :دی  
پاسخ:
البته جا داره بگم تلاش های من در پیدا کردن معشوقه هنوز به جایی نرسیده به دلایل زیر :
1) افراد خیلی سال پایین تر چون هنوز کم سن و ایده آل گرا هستن نمیتونن به ازدواج فکر کنن...
2) افراد بزرگ تر معمولا هنوز دلشون یه جا گیره خدا رو خوش نمیاد مثلث های عشقی پدید بیاد...
3) افرادی هم هستن که از لحاظ سنی در دو دسته ی بالا جای میگیرند اما آدم یاد دیالوگ فیلم  cop land میوفته:
+ تو چرا ازدواج نکردی فردی؟
ــ آخه همه دخترای خوبو گرفته بودن!
اما هنوز امیدوارانه در پی معشوقه میگردم منظور از عاشقی همینه :))))

آرامگاه کرم های شب تاب بهترین انیمیشن ژاپنی ای بود که دیدم اگه ندیدین حتما ببینین...
کتاب 800صفحه ای رو یه شبه خوندین؟!!!!!!!!

پاسخ:
منو چی فرض کردین :))) یه 80صفحه مهم بود رو خوندم بقیشو نشستم ورق زدم ...تا صبح هم نبود ساعت 2 خوابیدم ....
۱۸ دی ۹۵ ، ۱۴:۴۱ هاله ハル
نه واقعا موقعیت استراتژکیه مثه اینکه ! :))) 

آره، اتفاقا اون رو به توصیه یکی از دوستام که خیلی فیلم‌شناس و فیلم ببین با تجربه‌ای هست، دیده بودم و اولین انیمیشن ژاپنی‌‌ای هم بود که دیدم. مرسی‌ی از پیشنهاد دوباره‌اش :)
پاسخ:
آره وضعیت خوبی نیست :))))
:// من بودم همونجا از زندگی قطع امید میکردم،ترک تحصیل کنان از کادر خارج میشدم:/
پاسخ:
من که خیلی وقت بود از زندگی قطع امید کردم ، پس واسم توفیری نداشت چون قطع بود :))))
۲۷ دی ۹۵ ، ۱۱:۱۸ ژوکر تنها
و من الله توفیق :))
پاسخ:
دیر رسیدید دعاتون نگرفت 12.7 شدم :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">