432 هرتز

لپ

دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۰۴ ب.ظ

مسلما لپ معشوقه مهمترین المان برای شاعران و ترانه سرایان محسوب میشه اما به دلیل بدیهی بودن درجه ی اهمیت موضوع در کمتر شعری به مقوله ی لپ یار اشاره شده...شاید خواننده ی کنجکاو و دقیق بپرسد اگر در کمتر شعری اشاره شده پس یعنی شاعرانی وجود  که در اشعار خود از لپ استفاده کرده باشند اینجاست که توجه خواننده ی گرامی را به شعر زیر معطوف میکنم:

روزی ز لپ یار ربودم بوسی

گفت تو گفتش که تو هم بی ادبی هم لوسی

گفتم گناهم چیست کردم بوسی؟؟

گفت لب و ول کردی لپ و میبوسی؟!

۹۵/۱۱/۲۵
432 هرتز

نظرات (۷)

:))
لپ مقدمه‌ست
پاسخ:
:))) نه اول و آخره
به قول استاد فراستی منتقد عزیز : بسیار شعر مبتذل و سخیفی بود ((: 

والا... 
پاسخ:
سلیقه ایه این چیزا وگرنه مفهوم که زیاد داشت :)))) 
۲۵ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۲۱ محمد روشنیان
مدیوم نقد رو تغییر بدیم هم میشه برداشتای عجیب غریب کرد از همین شعر به ظاهر مبتذل هم میشه کاملاً مفهومیش کرد :))
پاسخ:
نه دیگه برداشت های عجیب و غریب اسلامی نیست :)))
لُپ داریم تا لُپ.
پاسخ:
آره 
۲۶ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۳۲ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
:دی
جسارتا لپ برای بوس نیست فلسفه ی وجود لپ گازه 
پاسخ:
قبول دارم ولی شعرشو پیدا نکردم... اینو هم بخوایم از گاز توی قافیه استفاده کنیم اتفاقات بدی میوفته....
Avvvvvvvvv.شرم بر شاعر باد
پاسخ:
چرا؟! شعر به این خوبی!
از نظر وزن بهتره این طور نوشته بشه

روزی ز لپ یار ربودم بوسی

گفتش که تو هم بی ادبی هم لوسی

گفتم چه گناهم است کردم بوسی؟؟

گفتا لب و ول کردی و لپ و میبوسی؟!

پاسخ:
خیلی ممنونم ویرایشش کردم. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">