432 هرتز

هیپنوتیزم

جمعه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹ ب.ظ
چند روزی بود دغدغه ام این بود که با جشنواره ای که تهران ملودی گذاشته چی بخرم انصافا بعضی از تخفیفاش عالی بود اما هی این دست اون دست کردم که هر چی خوب بود تموم شد منم طبق معمول افسرده شدم...دکتر حرف جالبی میزد میگفت تا وقتی مجردی یه سری دغدغه داری که هیچ وقت حل نمیشن مثل اینکه اول مرغ بوده یا تخم مرغ اما ازدواج کنی اینا برات بی معنی میشه اصلا گور بابای مرغ و تخم مرغ ، دغدغه ت این میشه که مثلا برادر زنت این حرف زدو فلان چیزو تو گفتی و این چرتو پرتای خاله زنکی اما خوبیش اینه که این بدون جواب نیستن و حل میشن !
خب با توجه به سخنان دکتر و  اینکه من سینتی سایزر و تجهیزات استودیویی رو بیشتر از هر کسی و بیشتر از هر چیزی دوست دارم با خرج کردن پس انداز هایی که برای ازدواج جمع کرده بودم یه استودیو خونگی زدم و الآن کنج اتاقم حکم زنمو داره....
به این ترتیب با خرید درمانی از افسردگی خارج شدم و البته وجود دوستی که حرف زدن باهاش منو هیپنوتیزم میکنه توی خوب شدن حالم بی تاثیر نیست...
۹۵/۱۱/۲۹
432 هرتز

نظرات (۷)

۲۹ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۳۷ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
به خوبی و خوشی در کنار هم😅😆
پاسخ:
مرسی :))) اگه شانس من باشه سینتی سایزر هم بهم خیانت میکنه...
مبارک بادت این استودیو خانگی:)

پاسخ:
متشکرم :)
الهی به پایِ هم پیر شید.
:-))
خرید درمانی هم خوبه.
پاسخ:
مرسی 
خرید درمانی بهترین راه از بین بردن افسردگیه...
ای بابا،رشته،چه بی خبر عروسی کردیااا!
خرید درمانی؟!نه جاااان من،خرید درمانی؟؟؟من از الان برای خریدای عید عزا گرفتم.جدی جدی موثره؟![آیکون تفکر!]
پاسخ:
فقط یه نفر بود رشته صدام میکرد همونید؟! :))
رعایت نکات زیر برای یک خرید درمانی موثر الزامی است: 
نباید به کالای خریداری شده نیاز داشته باشید!
پول کافی برای خرید آن کالا را نداشته باشید!بهتره با قرض و بدهی یا قسطی باشه و پولشو بعدا برگردونید!
مهم تر از همه این کار بهتره در مواقعی مثل ایام امتحانات یا روز هایی که وقت ندارید انجام شود....

:))
کشته مرده ی معیارات برای خرید شدم:دی یعنی به تفکر عمیق فرو رفتماا:))
نه.لازم شد واقعا امتحانش کنم.فقط اگر توی امتحان بعدیم یه صفر شیک و شکیل گرفتم تقصیر خودته هااا:دی
پاسخ:
حتما امتحان کنید...حالا صفر هم شدید با خرید درمانی بعدی جبرانش میکنید :)) خدا بزرگه 
به پای هم پیرشید الهی :))
ولی امان از روزی که پولی برای خرید نداشته باشی. اونوقته که ممکنه دست به انتحار بشی :/
پاسخ:
مرسی :)
خدا دو تا کلیه داده واسه این که یکیشو خرج کنیم ....
😂😂😂😂پیر شین به پای هم:)
پاسخ:
مرسی ولی الآن یه چیز جدید پیدا کردم اونو میخوام بگیرم wave drum بهش میگن  :))) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">