432 هرتز

بیست و چهار ، هفت ، بازم کمه

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۹ ق.ظ

در این مقطع زمانی زندگی من جوری شده که خود کاظم قلمچی هم بخواد واسم برنامه ریزی به جان خودم برنامه ش کامپایل نمیشه ! الآن میگم چرا ! 

یک تمام وقت توی شرکت کار میکنم یعنی 6 صبح پا میشم میرم در بهترین حالت 6 غروب بر میگردم ! 12 ساعت از 24 ساعت پرید حالا یه پروژه هست که باید تکمیلش کنیم ، امشب هم یه شرکتی کار پاره وقت داده ! که من فقط میخواستم از اون جا فرار کنم ! همه ی اینا به کنار امسال 240 ساعت کارآموزی هم میرم ! یعنی وضعیت خیلی قرمزه دقیقا هفت ساعت خواب آرزو شده از طرفی به دلایلی که در این مقطع زندگی من از لحاظ روحی بسیار آسیب پذیر شدم شاید یه ساعت بیکاری منو افسرده کنه و به مرگ نگاه کنم .

بیکاری خیلی هم بد نیست ولی کلی فساد همراهش میاد ! خیلی ها میگن کار نیست ولی واقعیتش کارهست اونا واقعا دنبال کار نمیرن دلشون میخواد از همون اول همه شرایط ایده آل باشه یعنی همه دوست دارن ماهی کباب شده با سبزی پلو جلوشون مهیا باشه اما به همه که نمیرسه ، ولی اونی که ماهی گیری کنه صد در صد به اون چیزی میخواد میرسه چون صفر تا صدش دست خودشه.

۹۵/۰۵/۲۹
432 هرتز باگ فکریم

نظرات (۱)

خیلی زیاد موافقم با خط7تا آخر.خیلی زباد.
پاسخ:
چه خوب :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">