432 هرتز

دانشگاهی خطرناک تر از افعی !

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱ ق.ظ

وقتی توی سالن مطالعه باشی و یکی کنارت تو پای چارم تق تق کد بزنه و صدای خالص کیبرد بیاد به طوری که دعا کنی خدایا کاری کن صدای فن کولر زیاد شه تا شاید صدای نویز از اون صدای خالص دلنشین تر باشه ! یا خدایا کاری کن که این برادر پایتون رو رها کنه یا حداقل به باگ نخوره این کلید های کیبردش ملودیک زده بشن! ولی فایده نداره که!


اینجاست که دلت میخواهد یک پایتون واقعی این کد زن را ببلعد ! ولی حیف که پایتون های واقعی در کتاب خانه دانشگاه نیستن آن ها در طبقه ی سوم دانشکده کامپیوتر در حال تولید مثل اند.


گونه های دیگری از افعی نیز در این دانشگاه زیاد هستند که اگه بخوایم دسته بندی کنیم میشه گفت؛


افعی های موجی : محل زندگی این افعی ها در دانشکده برق است و سیستم آن اینطوری است که به دور دانشجو پیچیده و به آن در طول یک ترم فشار 10 کیلو پاسکال وارد میکنند .


افعی های قدرتی : فتبارک الله از اسمشان نیز معلوم است از حجم و قدرت زیادی برخوردار هستند ولی دقت کافی ندارند (به علت خطای کوانتیزیون بالا) غالبا برای نمره دادن به صورت 4 بیتی عمل میکند !!!


افعی های هیبریدی: این ها خیلی خطرناکن پیشنهاد میشه اصلا به این ها نزدیک نشین چون اولش ظاهر مهربونی دارند ولی بعدش با پنبه سر میبرن، نیش آن ها از این لحاظ دردناک است که انتظار حمله را نداریم.


افعی خالی بند: از این افعی یه دونه فقط وجود داره البته این به این معنی نیست که در حال انقراض بلکه هر ترم قوی تر میشه.


افعی اعظم: این افعی علاقه ی زیادی به هوا فضا دارد  زهر خود را از طریق رشته جملات بی ربط به مغز شنونده وارد میکند این افعی حداقل دو دشمن واقعی دارد که یکیش منم ، ایشان در طی دو نوبت با زهر زبانش مغزمو شستشو داد من هنوز هم از آن ماجرا سر درد دارم ولی برای انتقام زنده ماندم.


بچه افعی: از قدیم گفتن آدمو سگ بگیره ولی جو نگیره ، دقیقا این ها تدریس یارانی هستند که جو گیر شده و خود افعی پنداری دارند الحق که در بسیاری مواقع نقششان را حتی بهتر از افعی اعظم انجام میدهند.

و بسیاری دیگر از گونه ها که شاید بعدا به معرفی آن ها بپردازم.

۹۵/۰۵/۳۱
432 هرتز دانشگاه

نظرات (۱)

من به گونه های اول و دوم و سوم برخورد کردم

فکر میکنم خودم تا چندسال آینده افعی نوع آخر بشم
پاسخ:
ایشالا که تدریس یار خوبی میشد و دانشجو ها دوستون داشته باشند ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">