432 هرتز

گویا همیشه حق با شماست.

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴ ب.ظ

شاید امروز  دلتنگی من زیاد شده ، همیشه ترس اینو دارم بعد از رد کردن بحران های زندگیم دوباره نتونم شرایط رو مثل قبل کنم .

من بار ها توی دلم بار ها التماس یکی رو کردم اما فایده نداشت من التماستو کردم گفتم شرایطم خوب نیست تنهام نذار ، ببخش ، اشتباه کردم...همه که مثل تو نیستن بدون اشتباه ، اما باز هم مثل قبل نشد دلم میخواد حس 16 سالگیمونو رو داشته باشیم اونجا که عاشقونه باهم بودیم ....

با هم کنار خیابون به ماشین ها نگاه میکردیم تا سرویسم بیاد ، داخل سرویس کم بودی اما هر لحظه حست میکردم درست بر عکس الآن !

قبول دارم همه ی آدم ها یه روزی از هم فاصله میگیرن ولی مگه تو آدم بودی لعنتی, هیچ وقت مثل آدما نبودی باز هم میگم لطفا ازینی که هستی دور تر نشو ، تنهام نذار ، ...

پس نوشت: تو این شهر لعنتی ، خدا کمه

۹۵/۰۶/۰۶
432 هرتز خدا

نظرات (۱)

خودتو پیدا کن
پاسخ:
سعیمو میکنم !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">