432 هرتز

دو قدم تا نارنج

جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۸ ب.ظ

یک.. دو.. سه.. صدایم را میشنوی؟! مرا به یاد آوردی؟! نمیخواهم مزاحمت شوم...فقط بگو حالت خوب است؟!نمیدانم چند بار در روز تصویر من از ذهنت عبور میکند...نمیدانم چقدر رشته های خاطراتمان با هم کوریلیشن دارند..

همیشه فراموش میکردی،حتی وقتی ریمایندر ست میکردی تا یادت نرود اما باز هم این کار ها برایت حافظه نمیشد...من اکنون فراموش نمیکنم، فراموش نمیکنم برای من از تمام دلتنگی هایت گذشتی و خودت را قوی نشان دادی ، اما امروز من کم آوردم ، همه ی حرف های دلت را به آن ها گفتم ، دلم نمیخواهد بار دیگر که تو را در همان آینه ی قدیمی میبینم شرمسار شوم و ترس از بین رفتنت تمام تنم را بلرزاند...

کاش ترس هایمان پا به پایمان بزرگ نمیشدند و ترس ها ، همچنان همان ترس فاش نشدن نمره ی املا که رازی بود بین من و تو، بودند...اتاق من ، حال نارنج ها که در دو قدمی پنجره ی نگاه تو، زندانی شدند چطور است؟! گویا دیگر احتیاجی به آبیاری ندارند!

۹۵/۰۷/۰۹
432 هرتز اتاق من

نظرات (۶)

همیشه معتقدم که اتاق یه پناهگاهه!باید حس بدی باشه که اون پناهگاه دور از دسترس باشه:((
پاسخ:
واقعا همینطوره...خیلی حس بدیه
هیچی فراموش نمیشه. فقط یه جایی تو اون گوشه کنارهای ذهن قایم میشه تا روز و ساعتِ خودش.
پاسخ:
کاملا درسته فقط به جز دروس عمومی :))) 
۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۸:۴۶ امیر بهزادپور
خیلی زیبا بود...
"کاش ترس هایمان پا به پایمان بزرگ نمیشدند"

:)
پاسخ:
خیلی ممنونم :)
عنوان پستتون من رو به یاد شعر زیر انداخت. که یه بخش‌هایی رو ازش نوشتم. شاعرش رو نمیدونم و خلاف الباقی شعرهای عاشقانه تم احساساتی خیلی پررنگی که لوسش بکنه نداره.

سرد و بی طاقت و یک ریز، دلم می‌لرزد

دو قدم مانده به پاییز، دلم می لرزد
...
وَ اذا زلزلت الارض، وَ مَن کُن فیکون
از تو فریاد که برخیز! دلم می‌لرزد
پاسخ:
شعر قشنگیه ، تم احساسی پر رنگ که لوس نیست :)))
انتظار داشتم شعر ژاپنی باشه :))))
۱۰ مهر ۹۵ ، ۲۳:۴۹ کاظم لمسو
بسیار زیبا بود و خاطره انگیز برای من..
لذت میبردم و میخواندم...
پاسخ:
خیلی ممنونم :)))
امروز من کم آوردم 
این تیکش عالی بود....
پاسخ:
ممنونم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">