432 هرتز

بابا من زن میخوام!

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵ ب.ظ

چند وقت پیش روی کاناپه ولو شده بودم ، بابام در حال انگری بردز بازی کردن بود و مامان هم داره کانال خبر های فوری رو میخوند ، من هم شدیدا حوصلم سر رفته بود ! گفتم فیلم دانلود کنم ببینیم؟! اما هر دو تاشون توی گوشی هاشون غرق شده بودن و جوابی ندادن !منم که اعصابم خورد شده بود و بلند گفتم: بابا من زن میخوام !
مامان و بابا گوشی هاشونو رو هوا پرت کردن ، با سرعت شاتل فضایی چلنجر به سمتم حمله کردن و کنارم روی کاناپه نشستن..بابا گفت: چه خوب ! از اون خوبایی که یعنی چه غلطا :))) و خیلی خوش حال شدن...پرسیدن :خب کیو میخوای ؟! من که به اینجاش فکر نکرده بودم اینستا رو باز کردم، دیدم یه دختره به غایت زشت توی دانشگاه ، با پوششی که الآن عرفه و حتی ازون خانواده هاش هم  نمی پسندن! عکس جدید گذاشته منم به بابام گفتم اینه !

بابا گفت :وای اینکه هیولاست. منم گفتم: چیکار کنم به دلم نشست ...تازه از هم خوشمون میاد و خیلی تفاهم داریم ... مامان که دیدش گفت :نه پسرم این مناسب نیست ، چقدر دماغش گنده ست. منم گفتم: مامان تازه عملش کرده پف داره یکم بگذره خوب میشه ...
یهو بابام شروع کرد به گریه کردن... :( گفتم باباجون غلط کردم حالا هر چی میگفتم شوخی بود باورشون میشد مگه :/// خلاصه بخیر گذشت...
هفته ی پیش فهمیدم توی یکی از پروژه های تابستون حقمو خوردن، خیلی ناراحت بودم، عادت ندارم مشکلاتمو به کسی بگم... بابام دید ناراحتم اومد گفت هنوز به اون دختره فکر میکنی ؟! گفتم کدوم؟! گفت بهتر نیست واست زن بگیرم از فکرش بیرون میای؟! منم دیدم خیلی ناراحت و نگرانه از طرفی بگم نه فکر میکنه اون نکبتو میخوام...گفتم بابا هر کیو بگی همونو میگیرم :))) در این هنگام کل خانواده به سمتم اومدن تا یکی انتخاب کنن واسم:|

برای بابام قد و قیافه خیلی مهمه طوری که خواهرم گفت اون دختر همسایه که پزشکی تهران میخونه چطوره ؟! بابام گفت اگه بخوام از صد امتیاز بدم 50 نمره از قد کم داره و 50 نمره از قیافه میشه صفر! خودم یکیو واسه پسرم در نظر دارم :) ... حالا سرما خوردم صدام گرفته س بابام فکر میکنه ناراحتم هر روز زنگ میزنه میگه ناراحت نباش من به فکرت هستم بعد محرم بریم برای اون قضیه :))))
یه عادت بد ایرانی ها این هست که هر چی خودمون داشته باشیمو میگیم عالیه ! هیچ وقت نمیایم عیب هاشو بگیم و این یکم عجیبه مثلا طرف با سی شارپ برنامه نویسی میکنه امکان نداره از بپرسی سی شارپ چطوره ؟ نگه این بهترین زبون دنیاست یعنی خود بیل گیتس هم نمیگه اینو :)))....حالا اعتقاد که جای خودشو داره :))
همیشه اعتقاد داشتم آدم باید تو سن پایین ازدواج کنه ؛ اینجوری از فساد جامعه کم میشه اما واقعا میترسم اگه مشکلی پیش بیاد ممکنه به قهقرا برم ولی از طرفی میبینم امام حسین به خاطر دفاع از اعتقاداتش هر سختی رو تحمل کرده انرژی میگیرم.حالا که برای من تا حدودی شرایطش مهیاست باید پای اعتقادم وایسم اما به احتمال زیاد جلوی پیشرفتمو میگیره...
یه اعتقاد دیگه هم دارم کسی هیچ وقت مطلقا خوب یا مطلقا بد نیست..این ما هستیم که عقل داریم  و میتونیم تشخیص بدیم که چه حرفی درسته چه حرفی اشتباهه و میتونیم از ویژگی های خوب همه مردم استفاده کنیم....این آقا رو نمیشناسم خوبه یا بد ، ولی حرفای این سخنرانیشو کاملا قبول دارم...


۹۵/۰۷/۱۳
432 هرتز ازدواج

نظرات (۲۳)

من که هرگز ازدواج نمیکنم. اینطوری راحت ترم.
پاسخ:
دلیلتون برای ازدواج نکردن چیه؟! آدم به طور طبیعی میل به ازدواج داره آخه...
۱۴ مهر ۹۵ ، ۰۰:۰۸ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
میدونین من واقعاااااا اینو قبولش دارم ازدواج تو سن پایین خیییلی بهتر از فساده ولی یه شرط مهم داره اونم بلوغ عقلیه:)
من تا حالا همچین بابایی ندیده بودم:دی
پاسخ:
خب آره مثلا خیلی ها رو میشناسم که 30 سالشون شده اما هنوزم تنوع طلب هستن...
بابام خیلی پایه س :)
۱۴ مهر ۹۵ ، ۰۰:۱۳ ژوکر تنها
خخخخ کلی خندیدم😀
چه پدر و مادر به روزی!!! ولی خوب نیس اصن مامان و باباها سرشون تو این ماسماسکا باشه. بنیان خانواده میپاچه اصن!
پدرتونم ک داف پسند تشریف دارن. البته ببخشیدا با این صراحت میگم خخخ
بشر موجود ناشناخته ایه!!! هر روز یه دریچه از ویژگی های نادرستش به چشم میاد. خوبه ک ادم اول از خودش شروع کنه
پاسخ:
واسه این که دورن دلم تنگ میشه تو اسکایپ ببینمشون خودم براشون از این ماسماسکا گرفتم ولی گاهی زیاده روی میکنن مخصوصا بابام :))))
خخخخ اونجوری ها هم نیست :)))))))
من نمیدونم چرا هرکی پسر داره فک میکنه یه موجود بی عیب و نقصه و براش دنبال ی فرشته اسمونی میگرده :/ 
من که هیچ پشیمون نیستم تو سن پایین مزدوج نشدم تازه خیلیم خوشحالم چون با افکار کودکانه و ناپخته ی اون موقعم مطمئنم بدبخت میشدم :))

پاسخ:
خب چون پسرا میرن خواستگاری سعی میکنن دنبال ایده آل ها باشن...
خب پدر و مادرم خیلی حمایتم میکنن وقتی یه چیزی بگن برای انجام دادنش خیالم راحته..
اگه یه دختر قدبلند خوشگل میخواین😂منم یکی رو تو شهید بهشتی سراغ دارم ک دانشجوی پزشکیه
پاسخ:
چقدر خوب ولی برای خودم خانواده طرف خیلی خیلی مهمتره
۱۴ مهر ۹۵ ، ۱۵:۱۲ دالتون وارن
نظر شخصی من اینه که ازدواج یه مقوله ی کاملااااا چرته!هیچ فایده و سودی(به جز فواید شغلی مجردی یا متاهل و وام و اینا!)نداره!مجردی به مراتب دوره ی خفن تری هستش!آخه مسئولیت خود آدم کمه که مسئولیت یکی دیگه رو هم بگیره؟!!اونم بااین وضعیت مملکت:)

+البته اینو بگمااا من هنوزم قصد دارم بیام عروسی رشته مزدوج وبلاگستان!حتی باوجود اون قضیه کادو و اینا:)))))

+استاد رائفی پور سخنرانی ها و نقدای خیلی خوبی داره!خیلی خیلی خوب!
پاسخ:
این شتریه که به هر حال در خونمون میخوابه...با این وضع مملکت ازدواج نکنی تعهدی نداری و هزار تا خلاف میکنی... 

تا عروسی که خیلی مونده.. به نامزدی طولی اعتقاد دارم ...یه ده سالی نامزدیه
۱۴ مهر ۹۵ ، ۱۹:۱۱ کاظم لمسو
خیلی جالب بود... چه باحال..
آره واقعا ما خودمون عیب های زیادی داریم و اینجور مواقع زیاد به طرف مقابل ایراد میگیرم...
ایشالله که خیلی زود قسمت شه براتون....)::
پاسخ:
ممنون ایشالا :)))
۱۴ مهر ۹۵ ، ۲۱:۲۲ دالتون وارن
لازم به ذکرِ که بگم نیوتون مجرد از دنیا رفت دستشم به خطا و اینا نرفت!بعدشم اینکه یک فرد مجرد بمونه دلیل براین نیستش که طرف میره سمت خلاف!!!!

درجواب فاطمه هم گفته بودی که خانواده مهمه!خب اگر طرف خانواده خوبی نداشته باشه ولی خودش آدم خوبی باشه شما باهاش بد برخورد میکنی؟!مگه میخوای با خانوادش ازدواج کنی؟! من درحدی نیستم که این حرفو بگم ولی با معیارهات مخالفم کاملاااا!!!چون بودن کسایی که خانواده خوب داشتن و خودشون مثال نقضی برای خانوادشون بودن!فاکتور مهمیه ولی نه اونقدری که شما بگی خیلی خیلی مهمه!:)
پاسخ:
اون موقع نیوتون ریاضی میخوند یه دوست دختر داشت فلسفه میخوند باهم قرار گذاشتن کتاب های همدیگرو بخونن بعد برای هم تحلیل کنن این شد که نیوتن دید فلسفی پیدا کرد و فیزیکو پایه گذاری کرد :)))) وقتی نظام جامعه خانواده محور نباشه حتی پاک ترین عنصر این جامعه گناه میکنه ، چون معروف جاشو به منکرات میده مثلا الآن اگه یکی موهاش بیرون باشه گناه حساب نمیشه در حالی که 30 سال پیش در حد اعدام مجازات داشت....از طرفی قدرت های جهان به سمت از بین بردن خانواده هستن همون طور که روسیه بعد انقلاب شوروی این کارو کرد...

بد برخورد نمیکنم اما فردا بچه ام بره پیش خانواده ی مادریش تحت تاثیر محیط اونا قرار میگره و آینده ش خراب میشه منم نمیتونم بچمو از نعمت دایی ، خاله ،... محروم کنم.
اتفاقا به نظرم خیلی خیلی خیلی مهمه چون ازدواج پیوند دو خانواده هست نه فقط دو نفر ! از طرفی محیطی که طرف توش زندگی میکنه مهمه چون بخوایم نخوایم همه ی ما تحت تاثیر محیطیم ....


مبارکه:)

*پیش پیش
پاسخ:
خیلی ممنونم :)))))
دوستانی که نظر دادن گویا صورت مساله رو پاک نمودن و کلن قضیه ازدواج رو منکر شدن 😂 دوستان اونجوری که باید متوصل به خاک برسری جات شد :/
یاد مناظره رادیویی افتادم که توش دختره میگفت : اگر یه پسر باید عمرشو بذاره و همسرشو انتخاب کنه .. من باید عمرمو بذارم تا یه روز انتخاب بشم :/
پاسخ:
خدا رو شکر یه هم عقیده پیدا شد هر کیو دیدم ازدواجو شدیدا نهی میکنه :)))) تازه یکی گفت اشتباه اول هر کسی اینه ازدواج کنه ... ازدواج دومش اینه که بچه دار بشه...اشتباه سوم اینه بچه ی دومو بیاره ....اما بزرگترین اشتباه  اینه هنوز توی اولی مونده دومی رخ بده  اینجوری نصیحتم کرد برای اینکه ازدواج کنم منم سعی کردم بهم بر نخوره  :|||

سلام
:)
افکارتون رو می پسندم به نظر منم ازدواج در سن پایین عاالیه:)
ان شاالله همین زودی ها یه مورد خوب پیدا کنید:)
پاسخ:
سلام
:)
خیلی ممنونم :)
تپق زدید تو جواب کامنت :دی
پاسخ:
آره حس میشه کرد :)))
به جا اشتباه نوشتید ازدواج.!!
پاسخ:
آره :)))) مهم مفهوم بود منتقل شد :)) البته مفهوم هم کلی تغییر کرد :))) 
۱۶ مهر ۹۵ ، ۱۲:۱۳ یه آدم معمولی ..
هر وقت کسی رو پیدا کردی برو باهاش ازداج کن به همین خوشمزگی
پاسخ:
ترجیح میدم خانواده م واسم پیدا کنن تا مسئولیتم کمتر باشه ... :)))
۱۶ مهر ۹۵ ، ۱۳:۲۷ یه ادم معمولی..
با توجه به جوابتون فعلا وقتش نشده که ازدواج کنید چون که نمیتونید مسئولیت قبول کنید.
پاسخ:
میدونستم اینو میگید :) ولی الآن جامعه طوری شده سگ صاحبشو نمیشناسه ! پس توی هر سنی باشم مسئولیت این که طرف خوب نباشه رو نمیخوام تنهایی قبول کنم و اگه بد باشه احتیاج به حامی دارم... به این سادگی ها نمیشه کسیو شناخت مثل افراد امروزی با یه نفر دوست بشم تا شناخت ایجاد بشه و اصلا کاری به گناهش ندارم و از نظر منم گناه نیست ولی باز هم نمیشه چون اینجا فقط و فقط ارتباط دو فرد تحت تاثیر فرهنگ غربه و خیلی از خانواده ها حتی از دوستی های فرزندانشون خبر ندارن...این یعنی ده سال هم دوست باشید باز هم توی فضای محدودی از شناخت هستین....
پسرایی که مشتاق ازدواجن ولی از خانوادشون میخوان انتخاب کنن(نه اینکه خودشون کوکورانه انتخاب کنن)قابل اعتماد تر هستن و مرد زندگی هستن نسبت به اونایی که به زور خانواده ازدواج میکنن یا خودشون انتخاب میکنن به زور به خانوادشون می قبولونن!
اینجور پسرا موفق تر هستن تو زندگی
پاسخ:
امیدوارم همین طور باشه :)
بابا من زن میخوام :دی
چه یهویی هم رو هوا گرفتن این حرفو!
پاسخ:
سعی میکنم با خانواده ام صمیمی باشم یکم سخته گفتنش اما میبینم چقدر به فکرم هستن انرژی میگیرم :))
الکی الکی خودتو بدبخت کردی😁😁..
حالا از شوخی گذشته امیدوارم به اون چیزی که تو تار و پود یا شایدم نت های مغزته برسی.. چه با گرفتن زن چه بدونش..
موفق باش و جهان را با نگاه خود بساز
پاسخ:
هنوز که بد بخت نشدم :)))
خیلی ممنونم همچنین.
راستش اولش فکر کردم از این داستانهای کوتاه جدیده .
چه خانواده ی جالبی 
پیشاپیش مبارک باشه
پاسخ:
خیلی ممنونم :)))
چــــــــرا من قبلنا فک میکردم دختری؟ :/
حالا ازونش بگذریم
شوخی شوخی دوماد شدیا:))))))
مبارکات شدیدا:)
و اینکه برام خیلی جالب بود ندیده بودم جوونای اینروزا عقیده بر زود ازدواج کردن داشته باشن:)
پاسخ:
همه این فکرو میکردن :)))
متشکرم :)
این روزا هر نوع عقیده ای پیدا میشه :)))
ازدواج تو سن پایین خوبه! همون سن پایین عشق آدمو کور کنه و زن بگیره خوبه
هر چی سن بیشتر بشه، آدما کمتر عاشق میشن، منطقی میشن، همه چیو دو دو تا چار تا می بینن، هر چی سن بیشتر بشه، ازدواج غیر ممکن تر میشه
پاسخ:
دقیقا :))
۲۳ مهر ۹۵ ، ۲۱:۵۶ محمد حسین
دهنت سرویس خیلی پست باحالی بود مدت ها بود اینطوری مفیوض نشده بودم 

:)))))))))))))))
پاسخ:
به مفیوض بیشتر میخوره فحش باشه :))))) ممنونم
۲۳ مهر ۹۵ ، ۲۲:۲۴ محمد حسین
:)))))

اون پفیوزه که فحشه ((: 
پاسخ:
شبیهن انصافا :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">