432 هرتز

راحت ترین کار!

جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۱ ب.ظ

توی اینترنت میگشتم که به لینکی برخورد کردم به عنوان "10 شغل نسبتا آسان با درآمد مناسب"اگه دنبال کار میگردید شغل های خیلی خوبی هستن به ترتیب یه نگاه و بررسشیون کنیم :

بینایی سنجی: من خودم از آی کانتکت خیلی خوشم میاد واسه همین متاسفانه از افراد عینکی خوشم نمیاد مگر اینکه عینکشون درشت باشه و انعکاس نور محیط توش نیوفته طوری که چشماشون دیده بشه ، حالا اگه بخوام هر روز با افراد عینکی رو ببینم همون بهتر که بمیرم :| تازه درس خوندش که هیچی!

نویسندگی آزاد : آخه شغل حساب میشه برادر من ، تازه میفهمم چرا درصد بیکاری اونور آب انقدر پایینه ،هر چیزیو شغل حساب میکنن. فرض کنیم توی این اوضاع کشور و انواع گیر دادن به نویسنده ها کتاب هم چاپ بشه سرانه مطالعه کشور اون قدر بالاست که شما با گل و جعبه شیرینی بری خواستگاری یه دختر بگی من نویسنده ی آزادم دخترتونو بدید به من ! همون گل و جعبه رو هم تو سرتون نمیزنن...

هنرمندان:راستش الآن تیپ و قیافه اکتسابی شده حتی اگه ماه شب چهارده هم باشیم بهتر از مارو میسازن ، ولی نا امید نشید پارتی توی این صنعت حرف اول و آخرو میزنه، اگه پارتی دارید بسم الله

مهندسی نرم افزار کامپیوتر : چون این رشته ی خودمه نمیتونم ایرادی ازش بگیرم ولی اصلا راحت نیست چطور میگن راحته! کافیه به یه باگ بخورید ، پروژه یه هفته ای سه سال زمان میبره....

مسئول مرکز کنترل نیروگاه های برق: این شغل توی ایران به علت مصرف کاملا رندوم شهروندان و همچنین تقویم سه گانه کشور وجود خارجی نداره !

ماساژور حرفه ای : با یه استغفرالله رد میشم....

راهنمای تور:توریست خارجی که نداریم نهایتا به تور ایران گردی برسیم ، ایرانی ها هم غیر قابل کنترلن ،اون سری یکی از همین راهنماها برای کمک به گردش گر ها جونشو داد در کل توی ایران جز سخت ترین شغل های جهانه :/// چی گفتم! :))) 

آهنگساز : پارتی خیلی مهمه ، چون این روز ها همه آهنگ میسازن ، حساب کن منم که نمیدونم کلید سل چیه چند تا آهنگ ساختم :) فعلا گیر پارتی هستم !

عکاس:تا قبل از اختراع اینستاگرام میتونست شغل خوبی باشه ، اما الآن دختر پسرا برای مخ زدن میرن دوربین نیکون سری دی پنج هزار میخرن ، دو تومن با کلی لنز ! طوری که همه عکاس شدن و به طور غیر عادی فرزندان این سرزمین به سمت دوربین ها جذب میشن :|برای مخ زنی اگه دوربین ندارید مهم نیست چون اگه عجله دارید که معمولا دوربین به هم دیگه قرض میدن اگه هم نه نگران نباشید قدیم ماشین بود حالا دوربین ، پس فردا همین وبلاگ ها میشه !


مربی شخصی : طبق اشاره ای که در بخش هنرمندان داشتم گفتم الآن تیپ و هیکل اکتسابی شده ، اگه بخوایم مربی بشیم باید اول بریم حجم بدن خودمو با کراتینو اینجور چیزا دو برابر کنیم ، از اونجایی که لب مرز خاک و گچ زیاد داره و کراتین ماده ای وارداتی هست احتمال این که بیماری کلیوی بگیریم کمتر از صد در صد نیست تعجب میکنم اول راحته بعدش درد داره :|


نتیجه گیری : بعد از جست و جوی زیاد به این نتیجه رسیدم بهترین  و آسون ترین شغل رو مجری برنامه به سمت خدا داره.میگه حاج آقا موضوع اینه بسم الله...بعدشم هر چند دقیقه به نشونه ی تأیید سرشو تکون میده ، تازه خیر دنیا و آخرتو میبره!

۹۵/۰۷/۲۳
432 هرتز آینده اجتماع

نظرات (۲۲)

۲۳ مهر ۹۵ ، ۲۳:۳۹ یه آدم معمولی ..
تو همه شغل ها پارتی میخواد حتی تو کارگری ساده.
اسون ترین شغل دنیا باباپولداریه اگه دارین حال دنیا رو بردین.
پاسخ:
درسته پارتی خیلی مهمه ولی من بدون پارتی کار گرفتم اونجوری ها هم نیست...
آره آسونه ولی دلچسب نیست به نظرم :)))
وااای نویسندگی که خیلی هم خوبه!!:)

نتیجه گیری عااالی بود!
پاسخ:
خوب هست اما درآمد نداره که :))
نتیجه گیری توی ایران خوب جواب میده :)))
۲۳ مهر ۹۵ ، ۲۳:۴۳ دالتون وارن
یعنی این اجنبی ها واقعا به مهندسی کامپیوتر میگن آزاد!؟
والا من یه پسردایی دارم که یه سال از خودم بزرگتره بعد میشینه آهنگ ریمیکس میکنه!به خودشم میگه دی جی سبحان:///
+مجری به سمت خدا عالی بود:))))
پاسخ:
آزاد واسه نویسندگی بودا :))
سلام منو به دی جی سبحان برسونید :))))))
۲۳ مهر ۹۵ ، ۲۳:۴۹ ر. کازیمودو
مادربزرگم بنده‌ی خدا اواخر عمر گوشاش فوق‌العاده سنگین شده بود، فکر می‌کرد مجری برنامه سمت خدا هر روز با علما مناظره می‌کنه برا همین خیلی دوستش داشت. 
پاسخ:
خدا رحتمشون کنه...
منم نجم الدین شریعتی رو خیلی دوست دارم چهره ی نورانی ای داره
عه .. من دومی و چهارمی رو با هم دارم به طور موازی پیش میبرم !:)
راستی ازکرامات شیخ ما پرسیدند که باید اون مربی شخصی رو بولد کنی :) 

اون پسره مجری سمت خدا خیلی ملوسه بنده خدا :)) اذیتش نکنید (البته من نمیدونم الان جایگزین شده یا نه !! یادمه یه سری دعوا های داخلی داشتن و پسره جلو دوربین گفت عاقا من ازین به بعد نمیام !!)

ولی خدایی با هنرمندی موافقم ! طرف یه مشت چوب خشک رو میریزه تو ماست بعد میگه اثر فرا پست مدرن ! بعد ویزای هنرمندی میگیره میره هاوایی ://
پاسخ:
دومی و چهارمی باهم خیلی خوبه :))ّ
ممنون بولدش کردم :) 
فکر کنم هنوزم باشه خیلی دوست داشتنیه
پست مدرنشم قابل هضم نبود فرا پست مدرن که هیچ :))) ولی استایلشون خوبه زل میزنن به ماست ها بعد نتیجه گیری میکنن هوا آلوده س 
شما برق میخونید یا کامپیوتر؟؟؟!!!
پاسخ:
یه جورایی هر دوشو میخونم :)
حرف برای گفتن زیاد داره این پست.در همین حد خلاصش کنم که جزائکم الله.خیلی خوب بود.به خصوص خط اخر
پاسخ:
سپاس :) اجرکم عند الله...
اونی که این نظریاتو صادر کرده اگه با شما آشنا بشه کلا دیدگاهاش عوض میشه.امید به زندگیشم از دست میده :دی
پاسخ:
ولی یکم زیاده روی کردم :)))
مجری برنامه سمت خدا😂
پاسخ:
:))))))
۲۴ مهر ۹۵ ، ۱۱:۰۰ شکلات تلخ
:)))))
پاسخ:
:)))
۲۴ مهر ۹۵ ، ۱۲:۲۰ ژوکر تنها
خخخ پست خیلی بانمکی بود. ولی نمیدونم چرا آخر این بانمکیا آدم گریه ش میگیره از بدبختی :/
بابا این حرفا چیه؟ مگه ما بیکاریم که بریم دنبال کار بگردیم.؟ اصن بیکار چی هَ؟!! 
والا وطنم پاره تنم به دانشجو میگه آدم شاغل، بعد از اونجایی که نصف جوونای مملکت دارن همینجوری پله های ترقی رو از کاردانی به دکترا و امروزه به پست دکترا توی دانشگاه ها طی میکشن، پس نرخ بیکاری رو به افوله!!! والا :/
اصن مهندس نرم افزار که میگی، یاد همکلاسیای خودم میفتم که همه بیکارن و دارن ادامه تحصیل میدن. جز یکی دو نفر که دیگه خیلی حالیشون بود تو همین شرکت های کوچیک برنامه نویسی میکنن. خیر سرمون دانشگاه دولتیاش اینه وای به حال بقیه!!!
ولی به نظر من راحت ترین راه واسه پولدار شدن، همون بابای پولدار هست که دوستمون در بالا ذکر کرد!
پاسخ:
حرص نخورید :) تازه خیلی از اساتید گرامی پولی که باید به دانشجو های دکترا بدنو میذارن تو جیبشون! 
بابای پولدار که قسمت نشد :) جدیدا به همسر پول دار ، پدر زن پولدار هم خیلی فکر میکنم :))) اگه مورد پولداری که تک دختر باشه میشناسید معرفی کنید تورو خدا....
۲۴ مهر ۹۵ ، ۱۴:۳۷ 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
فقط مجری برنامه زلال احکام😁هم خیر دنیا و آخرت رو میبره
هم تفریح میکنه با سوالات مردم😐
پاسخ:
ولی خداییش انسان نورانی ای هست چهره ش بهشتیه :)
به نظر من کسی که جربزه( دیکتشو نمیدونم!) داشته باشه  و همچنین از درسی که تو دانشگاه خونده بلد باشه استفاده کنه میتونه شغل مناسبی داشته باشه 
توی این عصر حرفه ها از همه بیشتر درآمد دارن و کسی که حرفه ی خاصی رو بلد باشه حتی اگه درس نخونده باشه میتونه درآمد بالایی داشته باشه 
توی این مملکت یا باید خیلی دیگه آدم سختکوش و ... باشی یا اینکه پارتی داشته باشی که گزینه دوم خیلی بهتر و راحت تره
پاسخ:
فکر کنم املاش همینه ... مشکل اینه درس دانشگاه اونقدر زیاد و سخته که دانشجو تا دکترا  فرصت نمیکنه درآمدی داشته باشه وقتی مدرکش میره بالا به هر کاری راضی نمیشه از طرفی کسی هم به یه بی تجربه کار نمیده....حرفه بلد بودن خیلی خوب جواب میده ، باید هنرستان ها آزمون ورودی داشته باشن تا برترین ها برن اما اینجا بیشتر تنبلستانه...
جا داره از گزینه ی سومی به اسم دزدی غافل نشیم :)))
اصنا اونی که میره ماساژور میشه من خودم میرم میشم تنها مشتری اش:)
خودم از ماساژور بودن خوشم نمیادا ولی کلا ماساژو دوست دارم:دی
و اینکه بنظرم همون نرم افزار بهترینشه:) چون رشته ی اینده ی منم خواهد بود:)
نرم افزار هرچقدرم که سخت باشه و هرچقدرم که بگن الان اشباع شدست بنظرم بهترین گزینه است چون با تموم رشته ها میتونه جوین بشه(:/ وقتی فعل انگلیسی و فارسی باهم استفاده میشن نتیجه اش همینه دیه:/) و از همین نظر بنظرم مورد مناسبیِ
پاسخ:
نرم افزاری ها موجوداتی هستن که اگه نت پد نوشته باشن و بهشون آخرین ورژن آفیسو نشون بدی میگن این چیه بابا برنامه ی من بهتره !
اتفاقا آینده ش توی ایران عالیه نه به خاطر جوین شدن بیشتر به خاطر سال 1400 که چیزی شبیه بحران y2k اتفاق میوفته :)
۲۴ مهر ۹۵ ، ۲۱:۰۱ ژوکر تنها
نه والا، ادم بدبخت، دوروبریاشم عین خودشون خو خخخ
پاسخ:
:)))))
۲۴ مهر ۹۵ ، ۲۲:۲۱ آقایِ ریقو
همشون هم نون و آب دارن.
:-)))
پاسخ:
آره خب :)))
از اون المپیادی هایی که اجازه ی خوندن دو رشته ی هم زمان دارن!
پاسخ:
نه ، معدلتون هم سه ترم اول بالای 17 بشه میتونید دو رشته ای بخونید...اما دو رشته ای هم نیستم :) بگذریم مهم اینه که نرم افزارو ادامه نمیدم.
دانشگاهتو که یه جای دیگه لو دادی
حالا هم ک رشته ات

همین روزا میایم با یه ون مشکی ترورت میکنیم! 
😁😁😁😁

اگه میخواید جای اقای شریعتی رو بگیرید رو حاج اقا گفتنتون کار کنید. خیلی مهمه
دیدم که میگماااا
پاسخ:
عه کجا لو دادم؟! بگید تا سانسورش کنم .

با لیموزین بیاید خوبه :))

آره ،دقت کردم :)
۲۷ مهر ۹۵ ، ۱۲:۲۵ فرید صیدانلو
برا منی که سینما میخونم اینده مشکیه :////
نیکون عالی بود :دی اهنگ ساختن با برنامه هایی که هس راحت شده ولی ااااهنگ. ساختن هنوز مهارت میخواد :)
این لینک یکی از موزیکای بیکلامم، حال کردی گوش کن
http://yon.ir/hipsta
پاسخ:
:)))
گوش دادم دوست داشتم ...ببخشید واسه پیانو و باس از کدوم وی اس تی استفاده کردید ؟! صدای باسش خیلی به دلم نشست...
از دقیقه ی یک به بعد  به مدت چند ثانیه یه صدای ضرب میاد اصلا با آرپژ پیانو سینک نیست و برام خوشایند نبود البته چون سبک آهنگ هیپ هاپ هست حدس میزنم بیان گر نوعی اعتراض به ساختار گرایی باشه ، اگه غیر از اینه که احتمالا هم هست بگید :)
همچنین داب استپ تهشو دوست داشتم
کارِ جالبی بود که نظرتون‌رو درباره‌ی هر ۱۰ مورد نوشتید .
خیلی جالبه توی بیان هرکسی رو می‌بینم که رشته‌ی دبیرستانش تجربی نبوده الآن یا برق می‌خونه یا نرم‌افزار ؛ شما هم که جفتش .
پاسخ:
والا من هر کیو میبینم تجربی میخونه :))

۱۱ آبان ۹۵ ، ۲۲:۵۰ مکتب نرفته
بیشتر شغلایی که نوشتین اینجا  اصلا شغل محسوب نمیشه که حالا بخواد درامد داشته باشه یا نه ولی اکثرا تو بیو های اینستاگرام این شغلا طرفدارای زیادی دارن عکاس و نویسنده و آهنگساز و ...:))))
پاسخ:
من ننوشتم خط اول اشاره کردم که اون لینک این شغل هارو پیشنهاد کرد فقط نقدشون کردم...
اینستاگرام که شبکه ی اجتماعی هنرمند هاست :)
۱۴ آبان ۹۵ ، ۰۰:۵۵ فاطمه (خط سوم)
پست جالبی بود:))))
شما که مهندسی، الان داشتم با دوستم بحث باگ های اپدیت جدید ای او اس رو میکردم. اعصاب نذاشته برام والا :((
پاسخ:
ممنون :))) درست میشه نگران نباشید :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">