432 هرتز

روزمرگی

يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱ ب.ظ

به نام خدای مهربونی که فقط توی سختی ها بهش پناه میبریم.

با توجه به سخنرانی که جلسه ی قبل داشتم گفتم کار کنترل اینجا وجود نداره چون یکی از مشکلات کشور عزیزمون ، وجود سه تا تقویم مختلفه. مشکل از این جا شروع میشه که مهندسین برق عزیز میخوان بر اساس آمار های سال های قبل الگو مصرفو پیدا کنند ، قشنگ با n معادله n مجهول مواجه میشن. یه بار عاشوراست مردم میریزن توی خیابونا ،یه بار ولنتاینه پلیس میریزه توی خیابونا ، یه بار عیده مصرف میدون انقلاب خودش در حد یه شهر میشه...متاسفانه تقویما هم باهم سینک نیستن...حالا بد ترشو توی کنترل ترافیک داریم....

چند وقتی میشه پریودیک یکشنبه ها مریض میشم ، امروز که اصلا داغون بودم فقط زیر پتو افتادم ، خدایا شکرت بابت همه چیز همینشم که نفسی میره و میاد خوبه :)هر بار میرم اینستاگرام عین مرجع تقلیدی که وارد حموم زنونه بشه سرمو میندازم پایین استغفرالله استغفرالله میام بیرون :| این بار که به لطف الهی زدم دی اکتیوش کردم ، حالا خوبه اینستا دی اکتیو داره خیابونا رو چیکار کنم که همه شبیه ساشا گری شدند :|

به تازگی با پدیده ای دوست داشتنی به اسم بیپ تونز آشنا شدم ، سه تا آلبوم خریدم :) یکی کاوه آفاق به خاطر صداش، کویتی پور به خاطر نوستالژی ، آخری هم دموکراسی یا دموقراضه بود کتابشو خیلی دوست داشتم دیدم کتاب صوتیشو گذاشته با آهنگسازی ناصر چشم آذر... کتابش چاپ نمیشد پی دی اف بود نمیدونم عجیبه واسم چرا به صوتیش مجوز دادن :)) اگه به کشور داری علاقه دارید حتما بخونید :)))

بعدش اومدم موجودیه حسابمو چک کنم یه سکته خفیف زدم :) موجودیمو دیدم شده 60 تومن در حالی که باید حدود صد بود...بعد دقت کردم دیدم 600 تومنه :| صبح یه ناشناس 500 فرستاد حالا از فردا باید بگردم پیداش کنم!سوالی که پیش میاد اگه از بانک بپرسم میگن کی واریز کرده؟

در پایان از شما عذر میخوام که در بستر بیماری هذیون گفتم و همچنین از عوامل پشت صحنه زندگیم عاجزانه تقاضا دارم یکم مراعات حالمو کنن تا داستان زندگیم لیبل پرنتال ادوایزوری نخوره :|

۹۵/۰۷/۲۵
432 هرتز

نظرات (۱۲)

۲۵ مهر ۹۵ ، ۲۳:۲۷ یک نویسنده
این یعنی چ :   
لیبل پرنتال ادوازیوری
۲۵ مهر ۹۵ ، ۲۳:۳۸ آقایِ ریقو
اینجا هر کی واسه خودش یه تقویم داره. سه تا گه چیزی نیست.
یعنی هر یکشنبه بیمار میشید؟ جالبه.
پاسخ:
آره هر یکشنبه به فنا میرم :)
۲۵ مهر ۹۵ ، ۲۳:۳۹ ژوکر تنها
منم دقیقا امروز تو همین حال بود. دچار نوعی فراخیسم حاد شدم و فقط گوشی دستمه یه جا دراز افتادم. کلی کار دارم که نتونستم انجام بدم!!!
میگما، مرجع تقلیدا مگه سرشونو میندازن پایین تو چنین مواقعی؟!!!!
لنگ هزارتومنی مگه؟ خب برو سی دی هاردشو بخر دیگه. حداقل کل البوم رو داری یه حس خوبی به ادم میده. بیپ تونز چیه اخه. چرته. ای گفتی، فردا برم 'خوشبختیت ارزومه' رو بخرم که مدیون نشم قبلا دانلودش کردم!

پاسخ:
:))) فراخیسم !
نمیدونم تا به حال مرجع تقلید از نزدیک ندیدم شنیدم که اینجوریه :)
آخه سی دی هارو باید باز تبدیل کنم به mp3 بعدش کاور آلبوم ندارن داستان داره ....
۲۵ مهر ۹۵ ، ۲۳:۴۳ یک نویسنده
چه جالب. یه چیزی هم یاد گرفتم. ممنون.
لازم میدونم زودتر این لیبل را تهیه کنم و روی میز یا پیشانی بعضی از همکاران اداره بچسبونم!
پاسخ:
خواهش میکنم :)
چه همکارایی :))))
حالا که حفظ کپی‌رایت کردید و همه رو خریدین این رو هم بخرین‌، حس های خوبی داشت خیلی :‌
آلبوم خاتون
پاسخ:
چشم حقوقمو دادن میگیرم :))
۲۶ مهر ۹۵ ، ۰۰:۳۷ ر. کازیمودو
:|

چیه نظرمه دیگه. مشکل داری؟!
پاسخ:
نه به خدا :)
۲۶ مهر ۹۵ ، ۰۱:۰۲ یه آدم معمولی ..
مردم ایران به این تقویم ها عادت کردن.
لینکاتون همش خارجیه فارسی بذارید یه چیزی متوجه شم
پاسخ:
آره کاریش نمیشه کرد...
ویکیپدیا سمت چپ یه ستون داره اونجا میتونید فارسی رو بزنید صفحه ی فارسیش باز شه .
یه طوری بیماریتو توصیف کردی که اگر پست سه هزار سال پیشت رو نخونده بودم الان یقین میبردم که زنی :/ 

کتاب دموکراسی یا دموقراضه تو نمایشگاه کتاب پکن اجازه انتشار نیافت .. به دلیل محتوای خشونت آمیزو اینا ...
رفتم یه فصلشو خوندم دیدم داره با لحن قصه هایی که مادر بزرگا تو شب یلدا لای کرسی تعریف میکنن حرف میزنه.. خوشم نیومد :)
پاسخ:
توفیری نمیکنه زن باشم مرد باشم :)))

خشونت !! نه فقط به دلیل محتوایی که حکومت ها دوست ندارن مردم بدونن....
اتفاقا لحنش دوست داشتنیه :)) لحنش به کنار بر عکس خیلی از کتاب ها محتوی چیپی نداره...
یکشنبه ها...روز سخت درسی
پاسخ:
برای منی که یه واحد شمشیر بازی دارم روز سخت بدنی هم هست 
جالبه که تقویم میلادی و قمری گاهی اوقات باهم سینک میشن، مثلا امسال نومبر دقیقا با ماه صفر شروع میشه وتا اخر دیسمبر/ربیع الاول روزهاشون دقیقا با هم یکیه و درحالت کلی هم تقریبا تو مایه های همن حالا با دو سه چار روز اختلاف، این تقویم شمسیه که کلا ساز مخالف می زنه واسه خودش -_-


+یاد این برنامه ها افتادم ک طرف حرف زشت می زنه لوگوی اون برنامه میاد جلو دهنش :))) تو امریکن آیدل اون فصلاییش که استیون تایلر داور بود انقدر اینکارو کرده بودن که از فصل بعد فرم فیزیکی همون لوگوعه رو دادن دستش و گفتن خواستی چیز مورد دار بگی دیگه خودت اینو بگیر جلو دهنت :)))
پاسخ:
مطمئنید ؟!؟!؟! تا جایی که میدونم میلادی تقریبا با تقویم شمسی هماهنگه مثلا شروع سال میلادی معمولا 11 دی هست هر چهار سال هم 12 ام میشه :| اتفاقا تقویم قمری که هر سال ده روز کم میاره نمیدونم شاید متوجه منظورتون نشدم .
+ سریالشو ندیدم ... والا هر چی فیلم و سریال میبینیم رعایت نمیکنن :))))
۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۶:۱۰ دالتون وارن
من سال (تحصیلی!)قبلی به مدت دوهفته متوالی(!)میرفتم سرم میزدم!دکترِ میگفت تو نذر کردی هر پنجشنبه بیای اینجا؟!
+و اینستاگرام مضخرفترین شبکه ی اجتماعیِ قرن!
پاسخ:
الآن من هر یک شنبه اینجوریم بدر تر از اون اینه که یک شنبه ها شمشیر بازی دارم :|
+کلا هر جا که اجتماع ایرانی ها باشه بده :|
۲۷ مهر ۹۵ ، ۱۲:۲۰ فرید صیدانلو
ساشا :))))
بیب تیونز خیلی خوبه، تک اهنگم میتونی بخری :)
ما ازین شانسا نداریم ناشناس پول بریزن :/ حقم رو بدن راضی ام
پاسخ:
آره هر دو تا خیلی خوبن :))))

مشخص شد کی پولو فرستاد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">