432 هرتز

ربع پرده بالاتر

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۸ ق.ظ

خیلی وقت ها پست هام با عقایدم در تضاد هستن تا ببینم چه استدلال هایی برای نظر مخالف پست که معولا نظر خودم هست وجود داره ، همین جاست که حس میکنم ما ایرانی ها به طور غیر عادی با هر گونه مخالفتی حتی به نفع خودمون ! می جنگیم و دلایل منطقی رو با تعصب غیر منطقی میدونیم.

خیلی خوشم میاد از خواننده های زن فرانسوی ای که بعضی جاها ته کلماتو برای ایجاد حس جذابیت(مودب ترین حالت گفتن !)  یه ربع پرده بالاتر میبرن ، اما اخیرا توی حرف زدن افراد متوجه میشم ! لطفا هر جایی نکنید این کارو :/

دقت کردید خیار و پرتقال و سیب رو باهم بخورید مزه آناناس میده ؟! 

پی نوشت : دلم میخواد اسم اینجا رو تغییر بدم :)

۹۵/۰۹/۲۸
432 هرتز

نظرات (۴)

منم اعتراف میکنم گاهی چیزی نوشتم که ببینم نظر دیگران چی هست. در واقع نوعی تست.

پاسخ:
برای من تست نیست بیشتر میخوام ایدیولوژی هام مخفی بمونه :)))
پرتقالو سیبو باهم خوردم با کیوی البته،ولی خیار نه.امتحان کنم...

کلا ادما مگراینکه خیلی منطقی باشن که نظر مخالفو بپذیرن..جبهه گیری انگار برای انسان ذاتیه!حالا بین بعضی ملل خیلی قوی تر و بین بعضیا ضعیف تر!
پاسخ:
من اصلا منطقی بودنو قبول ندارم :)))
چرا؟
پاسخ:
Logic یا همون منطق صفر و یکه اما فضای wisdom یا عقل میتونه بیشتر باشه
با مزه اناناسش کاری ندارما!نگران دستگاه گوارشتونم:/
پاسخ:
امتحان کنید فکر نکنم ضرر خاصی داشته باشه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">